Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Alianta 2022, noul plan ambitios al Renault, Nissan si Mitsubishi

„Alliance 2022“ sau „Alianta 2022“ este un plan pe sase ani anuntat recent de Renault, Nissan si Mitsubishi, prin care sinergiile anuale vor fi dublate, ajungand la finalul planului la 10 miliarde de euro. Printre obiectivele anuntate de cei trei producatori se numara lansarea a 12 modele electrice pe platforme comune, 40 de vehicule care se vor conduce singure prin intermediul tehnologiei Autonomus Drive si peste 9 milioane de masini care vor imparti patru platforme comune.
 

„Pentru a atinge tinta propusa, pe de-o parte Renault, Nissan si Mitsubishi Motors vor accelera colaborarea pe platformele comune, trenuri de rulare si tehnologii electrice, autonome si conectate. De cealalta parte, sinergiile vor fi imbunatatite de Alianta in continua crestere. Vanzarile anuale sunt estimate sa depaseasca 14 milioane de unitati, care vor genera venituri estimate de 240 miliarde de dolari la finalul planului“, a spus Carlos Ghosn, Presedinte si CEO al Aliantei dintre cele trei companii.
Printre altele, in urma proiectul Alianta 2022 vor fi lansate pana in 2022 numai putin de 12 vehicule complet electrice, care vor fi construite pe platforme noi, utilizate de cele trei branduri. Tot pana in 2022, vor fi introduse pe piata 40 de vehicule cu diferite grade de autonomie, care vor ajunge pana la 100%.  
In acest an, Renault, Nissan si Mitsubishi Motors au devenitn cel mai mare grup producator de automobile din lume din punct de vedere al vanzarilor. In prima jumatate a lui 2017, volumele au crescut cu 7% an la an, pana la 5,27 milioane de unitati, in timp ce vanzarile de vehicule electrice din grup au atins un total de peste 500.000 de unitati. Vanzarile totale ale companiilor sunt preconizate sa depaseasca 14 milioane de unitati pe an pana la finalul planului. Tot pana atunci, veniturile financiare ale celor trei companii sunt estimate sa depaseasca 240 de miliarde de dolari, cu 30% mai mult decat cele 180 de miliarde obtinute in 2016.

Articole similare

Ad