Producatorul roman de cosmetice, Farmec, a inregistrat in primul semestru din 2017 o crestere a vanzarilor din magazinul online de circa 20%, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Majorarea se datoreaza noii strategii de marketing digital, care include o serie de modificari comerciale, dar si de functionalitate, pentru a facilita accesul vizitatorilor la informatii relevante despre brandurile din portofoliu. „Zona online este o componenta foarte importanta pentru Farmec, iar dezvoltarea acestui canal este una dintre directiile principale ale strategiei de marketing si vanzari din acest an.
Am imbunatatit platforma digitala si am introdus multiple functii si beneficii noi, marcand astfel o noua etapa in interactiunea dintre consumatori si brandurile noastre. Pe langa oferirea de noi avantaje in rubrica dedicata membrilor si implementarea multiplelor oferte promotionale disponibile exclusiv online, am dezvoltat si categoria «Sfatul Specialistului», rubrica ce a inregistrat o crestere cu 37,5% a numarului de intrebari venite din partea vizitatorilor site-ului. Vom continua sa dezvoltam magazinul online cu noi aplicatii si optimizari, astfel incat sa oferim consumatorilor o experienta de brand cat mai placuta si sa cream o adevarata comunitate online”, a declarat Cristina Berdea, Manager Vanzari Online Farmec.