Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

AQUILA înregistrează o creștere solidă de 11% a veniturilor în T1 2024

Foto: AQUILA

AQUILA, lider în servicii integrate de distribuţie şi logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România și Republica Moldova, a înregistrat în primul trimestru din 2024 o creștere a veniturilor cu 11%, ajungând la 624 de milioane de lei față de aceeași perioadă a anului precedent.

Această performanță a fost susținută de segmentul de distribuție, datorită concentrării pe canalele cu cel mai mare potențial de creștere și a extinderii portofoliului de produse. Totodată, compania a obținut un profit net de 19,6 milioane de lei în acest trimestru.

În primul trimestru din 2024, AQUILA a înregistrat creșteri din veniturile din distribuție de 11%, cele din logistică de 2%, în timp ce veniturile din transport au rămas constante față de aceeași perioadă din 2023. De asemenea, veniturile provenite din brandurile proprii, Gradena, La Masă și Yachtis, au generat un avans de 11% în comparație cu primul trimestru al anului precedent.

EBITDA (Profitul înainte de dobânzi, taxe, amortizare și depreciere) al companiei AQUILA s-a menținut la același nivel cu anul trecut, de 40 de milioane de lei, în primul trimestru din 2024.

„Începutul acestui an a fost marcat de evenimente semnificative privind strategia de creștere prin noi achiziții vizate odată cu listarea la BVB în anul 2021. În februarie 2024 am finalizat achiziția Romtec-Europa SRL, iar în aprilie am finalizat achiziția companiilor Parmafood Group Distribution SRL și Parmafood Trading SRL. Suntem încrezători în oportunitățile create spre beneficiul tuturor părților interesate. Ne concentrăm pe extinderea portofoliului de produse pentru toate companiile din grup, astfel încât să dezvoltăm soluții specifice fiecărui canal de vânzare în parte. Am continuat, totodată, creșterea organică și dezvoltarea brandurilor proprii. Rezultatele înregistrate în primul trimestru au fost susținute de creșteri de peste 25% în canalele de distribuție HoReCa și rețele de benzinării. Adăugăm valoare printr-o gamă foarte largă de produse de calitate, de la peste 200 de producători aflați în portofoliul AQUILA, prin soluțiile logistice și digitale oferite, și viziunea bazată pe performanță.”,

a declarat Cătălin Vasile, CEO AQUILA.

Articole similare

Ad