Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Brico Dépôt România înregistrează vânzări cu 12,3% mai mari în T1 2024 față de anul trecut

  • Foto: Brico Dépôt România

Unul dintre principalii jucători din construcții și amenajării de locuințe, parte a grupului Kingfisher plc, Brico Dépôt România a raportat vânzări de 63 de milioane de lire sterline în primul trimestru al lui 2024, reprezentând o creștere de 12,3% față de anul anterior. În termeni comparabili, ajustați pentru o valoare constantă a cursului de schimb, vânzările au crescut cu 14,7%.

„Anul a început optimist, și, odată cu primăvara, a crescut interesul pentru amenajări interioare și pentru înfrumusețarea grădinii și a teraselor. Clienții au găsit la Brico Dépôt produsele cu designul potrivit, inclusiv branduri proprii, la prețuri accesibile și cu servicii complete. Vânzările înregistrate în primul trimestru al acestui an fiscal, cu 12,3% mai mari față de anul trecut, reflectă eforturile noastre de a îmbunătăți experiența consumatorilor prin diversificarea produselor și serviciilor oferite, atât în magazinele fizice, cât și în online, a investițiilor în tehnologie dar și în crearea unor oferte dedicate pe segmente de consumatori. Rezultatele Brico Dépôt se datorează modului în care am anticipat sau reacționat la schimbările din ultimii ani, abilității de adaptare și răspuns la nevoile clienților a echipei noastre dedicată și pregătită să facă față oricărei provocări, cu colegi implicați în inițiativele care ne fac mai buni în relația cu clienții, dar și în relațiile dintre noi.”,

a declarat Adela Smeu, CEO al Brico Dépôt România.

Anul acesta Brico Dépôt a lansat un nou concept de comunicare și „ruleta Brico”, prieten esențial în orice proiect, promovând produse de sezon, majoritatea branduri exclusive. Compania a introdus o gamă variată de servicii centrate pe inovație, durabilitate și sustenabilitate, pentru a răspunde nevoilor consumatorilor.

În 2023, Brico Dépôt a promovat programul Brico PRO în toate magazinele, oferind profesioniștilor din construcții experiențe personalizate și reduceri la cumpărare sub formă de vouchere. Programul B2B (Brico to Business) oferă clienților persoane juridice oferte speciale și servicii personalizate.

Brico Dépôt continuă să se dedice angajamentului de a crea locuințe sănătoase, frumoase și accesibile, investind în produse de sezon. Vara aduce noutăți în gamele de mobilier de grădină, piscine, trambuline și mobilier de bucătărie, inclusiv o nouă colecție lansată recent. Pe parcursul întregului an, Brico Dépôt pune la dispoziție discounturi semnificative, produse exclusive și mărci proprii de calitate, design și inovație Kingfisher.

Clienții Brico Dépôt pot accesa proiecte complete, care includ servicii gratuite de design pentru bucătărie, baie, dressing și sufragerie, așa cum și servicii de măsurători și montaj pentru mobilier, uși și ferestre. De asemenea, se pot comanda de la distanță cu opțiuni de ridicare sau livrare oriunde în România, inclusiv pentru mărfuri voluminoase prin serviciul de livrare la palet.

Brico Dépôt a investit într-o gamă eco-friendly care sporește eficiența energetică, economisește apă și protejează pădurile prin utilizarea lemnului certificat FSC. Peste o treime din vânzările companiei provin din produse sustenabile. De asemenea, Brico Dépôt a redus amprenta de carbon prin adoptarea soluțiilor alternative de energie, dotând unele magazine cu panouri fotovoltaice pentru un consum sustenabil.

Anul trecut, Brico Dépôt a investit 341.500 de euro prin Fundația Brico Dépôt, cu 23% mai mult decât în anul anterior, sprijinind peste 20.000 de beneficiari, o creștere de 72% față de 2022. Echipa a contribuit cu peste 800 de ore de voluntariat, câștigând Premiul 1 la categoria „Comunități” la Romanian CSR Awards.

În februarie 2024, Brico Dépôt a lansat un hub tehnologic în Cluj-Napoca în parteneriat cu Endava, creând 100 de locuri de muncă. Acest hub reconfirmă angajamentul Kingfisher de a oferi clienților experiențe personalizate la nivel global, valorificând expertiza IT și nivelul de inovație.

Vânzările la nivel de grup au ajuns în T1 2024 la 3,3 miliarde de lire sterline, cu 0,3% mai mari, comparativ cu anul anterior.

În plus, vânzările canalului E-Commerce au crescut cu 12,7%. Cu toate că luna aprilie a înregistrat condiții meteorologice nefavorabile, vânzările categoriilor sezoniere (19%) nu au fost afectate, prezentând o creștere LFL de 1,9%.

Grupul a deschis trei magazine Screwfix în Franța și șapte în Marea Britanie și Irlanda.

„Vânzările în primul trimestru au fost conform așteptărilor noastre. Am observat o reziliență continuă în categoriile noastre de bază, deși vânzările din zona premium nu au fost semnificative, reflectând piața mai largă, așa cum era de așteptat. În Marea Britanie, am câștigat o cotă considerabilă în bannerele noastre. Propunerea noastră comercială continuă să rezoneze în rândul clienților, generând vânzări LFL pozitive pentru Screwfix și o creștere puternică a vânzărilor LFL de 8,5% pentru TradePoint. În Franța, deși rezultatele s-au îmbunătățit în trimestrul IV, tranzacționarea reflectă piața generală deficitară în domeniul retailului. Și în Polonia, observăm tendințe încurajatoare de vânzări pe măsură ce mediul consumatorilor se îmbunătățește.

Continuăm să ne respectăm prioritățile strategice și rămânem concentrați pe creșterea cotei de piață. Vânzările canalului E-Commerce au crescut cu 12,7% și am extins cu succes modelul nostru de piață în Franța. Am oferit o extindere suplimentară a magazinelor Screwfix în Franța și am avansat inițiativele noastre de date, inteligență artificială și media de retail. Folosind cunoștințele noastre de la TradePoint pentru a atrage clienți comerciali în Marea Britanie, suntem încântați că am extins programele de loialitate comercială în toate bannerele noastre.

Rămânem concentrați pe creșterea productivității și pe menținerea unui control strict asupra costurilor și stocurilor noastre. În Franța, continuăm cu planul nostru de îmbunătățire a performanței, după ce am finalizat cu succes simplificarea noastră structurală și am făcut tranziția la noua conducere în cadrul Castorama. Privind cu nerăbdare, confirmăm îndrumările prezentate în martie pentru întregul an, inclusiv așteptările noastre pentru piața generală în 2024.”,

a precizat Thierry Garnier, Chief Executive Officer în cadrul Kingfisher.

Articole similare

Ad