Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

OBI, un nou client în portofoliul VTEX

Platforma enterprise VTEX, cu ajutorul căreia clienții își gestionează operațiunile de comerț la nivel global, a anunțat intrarea în portofoliul său a OBI, unul dintre principalii retaileri multinaționali pe segmentul Do It Yourself (DIY), cu sediul în Germania, care își propune, prin această colaborare, să-și accelereze capacitățile de comerț digital și să se afirme ca unul din liderii globali din domeniul amenajării locuinței.

VTEX a fost selectat, dintre cele patru platforme cu care s-au purtat discuții, pentru abilitatea de a automatiza procesele de business, de a simplifica infrastructura necesară operațiunilor de comerț digital și de a îmbunătăți experiența clienților.
Datorită acestei platforme, OBI și-a integrat canalele de ecommerce, cele 349 de magazine fizice de pe teritoriul Germaniei, dar și vânzătorii terți, într-o singură platformă tranzacțională, ceea ce îi permite să-și extindă oferta de produse comercializate și să le asigure clienților o experiență de cumpărături adaptată nevoilor lor prin integrarea opțiunilor de livrare și ridicare a produselor. Astfel, datorită magazinelor fizice integrate la nivel național, aceștia pot ridica produsele comandate online în doar două ore de la înregistrarea comenzii.

Tim Engler, Senior Vice President, responsabil pentru IT în cadrul grupului OBI, a declarat că „platforma scalabilă VTEX ne-a permis să fim mai aproape de potențialul nostru inovator, să ne eficientizăm operațiunile și să ne adaptăm mai rapid la cerințele în schimbare ale pieței”.

Prin migrarea pe VTEX, OBI și-a înlocuit platforma de comerț digital lansată acum mai bine de 10 ani cu una modernă, care oferă capabilități strategice de tip marketplace, deschide ecosistemul către vânzători terți și permite o creștere semnificativă a agilității și a capacității echipei sale de a răspunde la solicitările clienților, dar și la nevoilor de pe piață. Ciclul de dezvoltare și implementare pe platforma VTEXeste semnificativ mai scurt în comparație cu soluția anterioară monolitică, „ceea ce ne oferă mare încredere pentru o lansare internațională rapidă și implementarea de noi funcționalități”.

De la migrarea pe platforma VTEX, OBI a remarcat o mai bună experiență pentru clienții și echipele sale de dezvoltare, cu îmbunătățiri care includ managementul unificat al magazinelor fizice și al canalelor de vânzare online (350 de conturi independente conectate la un singur cont central), creșterea uniformă a traficului, în mod controlat, de la 1% la 100% în timpul lansării, o agilitate mai mare (deoarece echipele de dezvoltare OBI pot construi, testa și implementa independent noi module și funcționalități) și scalabilitate rapidă în diferite țări.

Toate acestea deoarece, așa cum declară Santiago Naranjo, Chief Revenue Officer în cadrul VTEX, „inovația este prioritară pentru noi și ascultăm atent nevoile companiilor, echipelor de dezvoltare  și utilizatorilor finali, ceea ce ne permite să anticipăm cerințele din partea retailerilor precum OBI și să le devenim un partener de încredere prin oferirea unei soluții de comerț complete, cu o arhitectură composable“. Infrastructura VTEX de comerț digital este folosită în prezent de 2.600 de companii B2C și B2B din 43 de țări din întreaga lume „și suntem încântați că OBI s-a alăturat unui ecosistem care modelează viitorul comerțului“.

Articole similare

Ad