Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Noi suprataxe: DHL Group crește prețurile pentru clienții de afaceri

Începând cu 15 septembrie, DHL Group introduce o așa-numită „suprataxă la cerere” în cadrul diviziei sale expres. Acest lucru a fost anunțat de către publicația Verkehrsrundschau. Suprataxa de cerere va fi percepută pentru produsele DHL Express Worldwide și va fi percepută pe expediere în euro (sau moneda respectivă) pe kilogram, în funcție de origine și destinație.

Acest lucru se datorează faptului că volumul expedierilor foarte solicitate depășește considerabil capacitățile rețelei DHL. Potrivit purtătorului de cuvânt, introducerea așa-numitului „surplus de cerere” permite companiei să gestioneze distribuirea resurselor și capacităților suplimentare acolo unde acestea sunt necesare pentru a face față acestei dinamici globale. În acest fel, DHL poate continua să ofere clienților săi cele mai bune servicii posibile în astfel de perioade.

Potrivit DHL Group, suprataxa de cerere ajută la acoperirea costurilor asociate administrării unei rețele globale mai dinamice, cum ar fi asigurarea capacității necesare (transport aerian și terestru), creșterea tarifelor companiilor aeriene comerciale, angajarea de forță de muncă temporară și costurile suplimentare de livrare, inclusiv livrarea în weekend și rutele suplimentare.

Suprataxa de vârf pentru clienți

În plus, Grupul DHL percepe, de asemenea, clienților săi comerciali o așa-numită „suprataxă de vârf” de 0,19 EUR per expediere DHL în acest an, înainte de Crăciun. Acest lucru se datorează faptului că clienții care folosesc DHL în mod deosebit în perioada Crăciunului reprezintă o proporție deosebit de mare a costurilor companiei de investiții și au costuri unitare mai mari, deoarece personalul suplimentar și transportul sunt mai scumpe în această perioadă a anului.

Articole similare

Ad