Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Rhenus Warehousing Solutions creează unul dintre cele mai eficiente depozite AutoStores din lume pentru retailerul de carte Thalia 

  • Foto: Rhenus Group

Rhenus Warehousing Solutions, furnizorul de servicii de logistică și depozitare, își extinde centrul logistic din Hörselgau pentru retailerul de cărți Thalia. În prezent, baza logistică din Hörselgau, situat în Turingia, a fost extins semnificativ, datorită creșterii cererii în sectorul B2C și afacerilor sezoniere. În același timp, parteneriatul dintre Thalia și Rhenus a fost prelungit pentru încă zece ani, implicând și construirea uneia dintre cele mai mari AutoStores (depozite robotizate) din lume.

AutoStore-ul planificat în Hörselgau va fi absolut imens, cu 530 de roboți, 240.000 de containere și 90 de porturi. Rhenus și Thalia se așteaptă ca facilitățile să fie complet încărcate în perioadele de vârf.

Clienții pot beneficia de soluțiile personalizate de depozitare și de serviciile de fulfillment oferite de Rhenus Warehousing Solutions în peste 180 de locații comerciale din 23 de țări diferite. Acest lucru este valabil și pentru retailerul de cărți Thalia, având peste 500 de librării din Germania, Austria și Elveția, un magazin online și o aplicație de cumpărături. Începând din 2011, Rhenus a depozitat și a ridicat mărfuri pentru Thalia la sediul său din Hörselgau, în Turingia. Spațiul și capacitatea logistică de acolo sunt acum în curs de extindere, urmând ca noul AutoStore cu 530 de roboți să fie integrat în procese.

Lucrările de extindere și reamenajare din Hörselgau sunt efectuate pentru a încorpora diverși factori. Spațiile logistice și de depozitare extinse vor integra o creștere a volumelor de mărfuri care pot fi expediate de la locul de afaceri, fiind și o locație centrală. AutoStore va oferi sprijin prin automatizarea proceselor.

„Extinderea noastră continuă în sectorul vânzărilor de cărți în magazine, precum și creșterea volumului de comenzi în afacerea online, au facilitat decizia de a utiliza o metodă automatizată de picking – soluția AutoStore reflectă în mod deosebit cerințele structurii noastre de comenzi”,

precizează Marco Rebom, director general al lanțurilor de aprovizionare și logistică la Thalia.

„De asemenea, suntem afectați de deficitul de lucrători specializați și de provocările în atragerea de noi angajați. Prin urmare, prin utilizarea noului AutoStore, evităm presiunile inutile asupra echipelor noastre actuale în timpul perioadelor de vârf sezoniere, cum ar fi perioada dinaintea Crăciunului”, adaugă Marco Rebom.

Automatizarea etapelor de lucru în procesul de picking nu înseamnă numai faptul că lucrătorii vor parcurge o distanță mai mică, datorită principiului „de la marfă la persoană”, dar permite și condiții de lucru mai plăcute în stații de lucru proiectate ergonomic. În elaborarea dimensiunilor AutoStore-ului, Rhenus a putut să se folosească pe deplin de experiența pe care a dobândit-o din proiecte similare în Duisburg și Tilburg (Olanda).

„Împreună cu familiaritatea noastră de lungă durată cu acest client și cu înțelegerea cerințelor sale, am reușit să estimăm foarte precis lucrările de extindere necesare”, a completat Dr. Stefan Peters, membru al Consiliului de administrație al grupului Rhenus.

Datorită structurii matriceale a AutoStore, clădirea existentă poate fi extinsă în orice moment.

Lucrările de extindere din Hörselgau urmează să fie finalizate până în aprilie 2025. „Suntem încântați că putem consolida încă o dată parteneriatul nostru solid cu Thalia prin acest proiect”, adaugă Dr. Peters.

Articole similare

Ad