Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Fourlis Holdings și Foot Locker își unesc forțele pentru a deschide 80 de magazine în Europa de Sud-Est

Retailerul multinațional de îmbrăcăminte sport și încălțăminte, Fourlis Holdings S.A. a anunțat pe 28 august 2024 un acord strategic cu Foot Locker, ce reflectă expansiunea dinamică a grupului pe piața de retail a articolelor sportive din Europa de Sud-Est. Colaborarea urmărește deschiderea a 80 de magazine Foot Locker în regiune, susținute de alte opt online în toate cele opt țări.

De asemenea, grupul se așteaptă la vânzări de aproximativ 30 de milioane de euro în primul an (2025) și 100 de milioane de euro în al treilea an (2027). Pentru al cincilea an (2029), grupul plănuiește ca vânzările să crească la 250 de milioane de euro, susținute de cele 80 de magazine fizice în regiunea Europei de Sud-Est, inclusiv opt online în toate cele opt țări, care vor completa prezența magazinelor fizice Foot Locker.

Grupul intenționează să investească aproximativ 40 de milioane de euro în cheltuieli de capital pentru a asigura această extindere și a oferi standardul ridicat pe care clienții Foot Locker îl așteaptă, potrivit unui comunicat de presă.

Planul de extindere va fi finanțat în principal din profitabilitatea operațională a operațiunilor de vânzare cu amănuntul ale grupului, inclusiv profitabilitatea Foot Locker, împreună cu rezervele de numerar existente ale grupului, în timp ce conducerea se angajează să reducă în continuare poziția datoriei nete a operațiunilor de vânzare cu amănuntul.

În viitor, compania planifică dezvoltarea a 120 de magazine, în conformitate cu obiectivul său strategic de a capitaliza potențialul ridicat de creștere al pieței de îmbrăcăminte sport din Europa de Sud-Est.

Totodată, vizează o marjă EBITDA de 8-10% pe măsură ce extinderea va progresa, reflectând sinergiile și eficiența care vor fi realizate prin operațiunile combinate și complementare.

Acest parteneriat reprezintă o etapă importantă pentru Fourlis Group, consolidându-și poziția de lider pe piața de retail sportiv din Europa de Sud-Est. Prin valorificarea prezenței sale stabilite pe piață, a infrastructurii extinse și a cunoașterii aprofundate a dinamicii regionale, acest parteneriat va conduce la o creștere durabilă și va crea noi oportunități în zona cu cea mai rapidă creștere din EMEA.

Articole similare

Ad