Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

IVECO extinde soluţia electrică pentru S e-Way şi pe gama autoşasiu

IVECO a lansat la IAA Transportation 2024 de la Hanovra versiunea autoşasiu S e-Way. Derivat  din modelul S e-Way autotractor, autoşasiul încorporează dezvoltarile şi inovaţiile prezentate la cabina modelului din 2024, şi în special cele care se referă la computerul de bord şi ergonomia postului de conducere. Autoşasiul S-eWay aduce toate aceste inovaţii şi în transportul specializat- de la distribuţie la costrucţii, de la transport pentru uz municipal la aplicaţii ultra specializate. Noul model facilitează carosarea şi adaptările, fiind dezvoltat în colaborare cu carosieri selectaţi. Astfel pot fi satisfăcute chiar şi cele mai dificile aplicaţii. 

Operatorii pot alege între variante 4×2 sau 6×2, mai multe tipuri de suspensie şi cabină,diferite ampatamente, configuraţia optimă pentru nevoile lor. S-eWay poate fi folosit de asemnenea şi în combinaţie şi cu o remorcă, ajungând la o greutate maximă a combinaţiei de până la 44 T. (acolo unde legislaţia locală permite).

Noul sistem de baterii include combinaţii de 4, 5 sau 7 baterii Microvast, de 70 kWh fiecare, în toatal 280, 350 sau 490 kWh. Această flexibilitate permite clienţilor să opteze pentru configuraţia optimă de baterii în funcţie de programul de lucru zilnic. Bateriile pot fi configurate pe poziţiile cerute de crosieri, existând posibilitatea de a lăsa partea dreaptă a şasiului complet liberă pentru aplicaţii precum autogunoiere cu încărcare laterală. Similar, bateriile pot fi montate în spatele şasiului dacă este nevoie de spaţiu în spatele axei frontale pentru echipamente specifice precum picioarele de calare.

Autonomia vehiculului poate merge până la maximum 400 km pentru modelele cu şapte baterii, acestea fiind optime pentru majoritatea transporturilor urbane şi regionale.

Încărcarea rapidă cu curent continuu de până la 350 kW capacitate se poate face cu un CCS 2 montat pe partea stângă a vehiculului. 45 minute de încărcare în timpul pauzei de  condus a şoferului adaugă suficientă capacitate pentru a parcurge încă 200 km.

Parametrii de încărcare pot fi configuraţi de la bord, pentru selecta un anumit nivel de încărcare, astfel încât atunci când nu e nevoie de cantiate mare de energie pentru a ajunge la autobază să nu încarce mai mult pentru a evita preţurile mai mari de la staţiile publice de încărcasre. În acelaşi timp, pentru o durată de viaţă mai mare a bateriei, şoferul poate limita curentul de încărcare în funcţie de nevoi.

Iveco S-eWay rigid este propulsat de o axă electrică cu două motoare perodusă de FPT Indusrial, firmă din cadrul grupului Iveco specializată în tehnologii avansate de tracţiune. Motoarele produc o putere continuă de 480 kW (cea mai mare de pe piaţă) şi un cuplu de 1800 Nm.

Axa electrică garantează cele mai bune performanțe dinamice din această categorie, designul compact oferind spțiu pentru caroserie și echipament pe șasiu fără impedimentul reprezentat de motorul electric și axa cardanică.

Alegerea prizei de putere este, de asemenea, un avantaj, arhitectura e-axle oferind posibilitatea alegerii dintre trei tipuri de putere: una care funcționează cu voltaj redus, pentru lifturi hidraulice, de exemplu, una pentru voltaj ridicat (capabilă să livreze o putere continuă de până la 20 kW), ideală pentru distribuția de produse refrigerate și congelate, cât și o priză de putere mecanică care poate dezvolta o putere continuă de până la 60 kW, fie mecanic, fie printr-o pompă hidraulică. Priza de putere mecanică este perfectă pentru aplicații care necesită putere mecanică sau hidraulică: autogunoiere, macarale, basculante, containere cu cârlig ridicător.

MECH e PTO poate fi montată în trei locații diferite pentru a se potrivi cerinței carosierilor și a putea oferi orice configurație dorită.

Articole similare

Ad