Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

AkzoNobel va elimina aproximativ 2.000 de posturi la nivel global pentru a-și optimiza costurile

Compania olandeză AkzoNobel a anunțat un plan de reducere a costurilor și de îmbunătățire a eficienței, care include simplificarea operațiunilor, accelerarea procesului decizional și optimizarea structurii de management. O parte esențială a acestui plan este eliminarea a aproximativ 2.000 de posturi la nivel global.

Ajustările structurale sunt planificate să fie finalizate până la finalul lui 2025.

AkzoNobel este prezent în România pe categoria de vopsele, acoperiri decorative și sisteme profesionale destinate construcțiilor din industria mobilei prin compania Fabryo Corporation SRL, iar pe categoria produselor decorative și protecțiilor maritime prin International Paint Romania, în același timp pe categoria acoperirilor decorative în pulbere prin AkzoNobel Powder Coatings SA Atena, Sucursala București. Compania deține două facilități de producție, una în Popești Leordeni și a doua în Tunari, având peste 400 angajați.

Portofoliul companiei AkzoNobel include branduri, precum Dulux, International, Sikkens și Interpon, care se bucură de încrederea clienților din întreaga lume. De asemenea, activează în peste 150 de țări pentru a spori și îmbunătăți viața de zi cu zi, fiind dedicată furnizării de produse pentru a colora și proteja toate tipurile de clădiri, în interior și în exterior – de la case private la birouri.

„În ultimele trei trimestre, am demonstrat că putem crește. Dorim să accelerăm creșterea profitabilă prin optimizarea organizării noastre funcționale pentru a deveni mai agili pe piețele volatile și pentru a contracara efectele negative, cum ar fi creșterea costurilor forței de muncă.”,

a precizat Greg Poux-Guillaume, CEO al AkzoNobel.

Articole similare

Ad