Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Citroën urcă în top 3 cele mai vândute LCV-uri electrice din România

Noua gamă de autovehicule utilitare electrice Citroën a reușit să câștige rapid popularitate pe piața din România, ajungând pe locul doi în preferințele clienților din acest sector. Lansată în primăvara acestui an, gama a obținut o cotă de piață de 17,3%. Anul acesta, s-a observat un interes tot mai mare din partea companiilor mari și mijlocii pentru autovehiculele utilitare sub 5.200 kg masă autorizată. Citroën a răspuns acestei cereri printr-o ofertă variată de modele de LCV-uri.

Cel mai cunoscut și vândut model cu combustie internă, Citroën Berlingo Van a primit și el o variantă electrică, precum Citroën Jumpy și Citroën Jumper, ceea ce a condus la o creștere de peste 500% pe piața din România față de anul trecut. Marca Citroën oferă acum una dintre cele mai diverse game de vehicule utilitare electrice, special create pentru profesioniști și adaptabile la diferite activități.

Noul Citroën Ë-Berlingo:

  • Până la 320 km autonomie (*conform WLTP)
  • Încărcare rapidă de la 0 la 80% în 20 de minute
  • Agil și compact

Noul Citroën Ë-Jumpy:

  • Uși laterale glisante hands-free
  • Sistem moduwork (pentru transportul obiectelor de până la 4M)
  • Volum de încărcare între 5.3 m³ și 6.6 m³

Noul Citroën Ë-Jumper:

  • Capacitate de încărcare 1.900 kg și volum de încărcare 17 m³
  • Autonomie 430 km (*conform WLTP)
  • Tehnologie încărcare wireless telefon mobil

Articole similare

Ad