La trei luni dupa intrarea pe piata din Statele Unite ale Americii, FlixBus si-a extins oferta prin adaugarea de noi conexiuni in California, aducand numarul total al destinatiilor in SUA la 40. „Dupa cinci ani de success in Europa, FlixBus a facut un pas important prin lansarea in Statele Unite. Suntem incantati de faptul ca noua alternativa de calatorie a fost primita de americani pozitiv si ca acum ne extindem reteaua pentru deservi cerererea tot mai mare. Prin conectarea regiunii de Sud Vest cu Nordul si California Centrala – cu statii de oprire mai bune, o frecventa mai mare si preturi mai mici – a doua noastra lansare va reprezenta o schimbare importanta in modul in care locuitorii din California pot calatori pe intreg teritorul statului“, a declarat André Schwämmlein, co-fondator si CEO FlixMobility.
Lansat in Germania in 2013, FlixBus opereaza in acest moment in 28 de tari. Cu un model de afaceri unic, Flixbus se ocupa de tehnologie, bilete, customer service, planificarea retelei, marketing si vanzarile produselor, in timp ce partenerii locali sunt responsabili de operarea zilnica a autobuzelor verzi. Cu cea de a doua lansare in California, un numar aditional de 26 de autobuze vor fi adaugat flotei FlixBus din Statele Unite ale Americii. Noi parteneri sunt: Alvand Transportation, Amador Stage Lines, Classic Charter, LD Tours, Transportation Charter Servies (TCS) and Tourcoach.
Pretul unei calatorii de la Sacramento la San Francisco porneste de la 4,99 dolari, iar rutele mai lungi precum San Francisco-Los Angeles se vand cu preturi pornind de la 9,99 dolari. Biletele FlixBus SUA pot fi achizitionate online sau prin aplicatia pentru mobil. Pasagerii pot utiliza aplicatia pentru a urmari traseul autobuzului, a naviga la destinatie si a arata biletele online.