Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Flotele au reprezentat peste 50% din vânzările Mercedes-Benz Trucks din 2024

Mercedes-Benz Trucks a fost în 2024, pentru al 11-lea an consecutiv, liderul pieței românești de camioane, cu 24,6% din cele aproximativ 8.000 de vehicule noi de peste 6 t. „După un 2023 glorios în care am bătut toate recordurile posibile – am vândut 2.100 de camioane, depășind nivelul din 2007 care fusese cel mai bun an în România al Mercedes-Benz Trucks, cu 2.000 de camioane livrate – 2024 a început promițător, însă după a doua jumătate a anului livrările au încetinit considerabil”, rememorează Valeriu Zaharia, director general Daimler Truck & Bus Romania.

Peste jumătate din vehiculele noi Mercedes-Benz au fost livrate în 2024 în cadrul unor flote mai mari de 10 unități, mai ales pentru transport pe distanțe lungi. Două flote semnificative, de peste 100 de unități fiecare, au fost livrate în segmentele de construcții și transport internațional.

Actros L a continuat să fie cel mai vândut produs din portofoliul companiei, reprezentând peste 80% din vânzări, în special în segmentul autotractoarelor, 15% din vânzări au constituit modelele Arocs pentru construcții, iar restul livrărilor au fost completate de Atego, Unimog, Canter și eActros, arătând diversitatea ofertei companiei.

La fel ca anul trecut, când majoritatea vânzărilor din primul trimestru a fost rezultatul negocierilor inițiate în 2023, susținute de campanii tactice realizate în parteneriat cu Daimler Truck Financial Services powered by Raiffeisen Leasing IFN, și anul acesta Daimler Truck & Bus România are deja comenzi pentru câteva sute de camioane. „Aș putea spune că stăm chiar mai bine decât anul trecut, deoarece acum vorbim despre comenzi ferme, semnate, cu avansuri plătite, comparativ cu anul trecut când aveam multe discuții, care s-au și materializat ulterior în cea mai mare parte”, a precizat Valeriu Zaharia.

Articole similare

Ad