Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

MAN lansează următoarea etapă a serviciilor eMobility

2025 este anul eTruck la MAN Truck & Bus. Începerea producției pe linia de producție de serie din München este programată pentru mijlocul anului. Pentru eTruck au fost primite aproximativ 2.800 de solicitări de comandă și comenzi. Pentru clienți, trecerea la acționarea electrică reprezintă o nouă provocare care ridică multe întrebări individuale – iar nevoia de consiliere este în consecință ridicată. Prin urmare, MAN investește masiv în personal și tehnologie în acest domeniu.

Echipa de experți MAN Transport Solutions este prezentă din 2018 pentru a oferi răspunsuri complete la întrebări și pentru a ajuta clienții să facă trecerea de la diesel la electric. Dimensiunea echipei MAN Transport Solutions a crescut simțitor în ultimii ani. Prin instruire intensivă, aproximativ 100 de așa-numiți campioni eMobility au fost instruiți în toate țările europene pentru a consilia clienții cu privire la toate aspectele introducerii vehiculelor electrice: de la planificarea flotei până la infrastructura inițială de încărcare. Toți experții eMobility au acum acces la un nou instrument web care ilustrează în mod clar diverse calcule, oferă o imagine de ansamblu a infrastructurii publice de încărcare existente și sprijină planificarea propriei infrastructuri de încărcare a clientului.

De câte puncte de încărcare are nevoie clientul?

Analiza pentru planificarea depozitelor este foarte clară. După o scurtă interogare cu privire la câte eTruck-uri de ce tip sunt planificate într-o companie și ce kilometri medii sunt parcurși pe zi, următorul pas este de a analiza posibila implementare. Utilizând hărți prin satelit, clienții pot vedea ce aranjament al stațiilor de încărcare poate fi realizat în incinta lor. Pe hartă se pot plasa pictograme corespunzătoare pentru camioane și se pot alege diverse aranjamente, cum ar fi unul în spatele celuilalt, unul lângă celălalt sau în profil de heringbone. La fel de impresionant este și calculul unui sistem fotovoltaic. Suprafața de acoperiș disponibilă poate fi marcată direct pe hartă, iar instrumentul oferă o estimare a randamentului energetic posibil în funcție de locație și de impactul asupra prețului kWh al clientului.

Pe lângă crearea propriei infrastructuri de încărcare, încărcarea la punctele de încărcare publice este, de asemenea, un criteriu important pentru clienți în procesul de luare a deciziilor privind camioanele electrice pe baterii. Cu MAN Charge&Go, MAN a dezvoltat un pachet puternic de soluții pentru încărcarea publică, care face cât mai ușoară pentru clienți găsirea punctelor de încărcare compatibile cu camioanele, o structură clară a prețurilor și, în final, plata la punctele de încărcare.

Standardul eTruck ready al MAN

Noul standard eTruck ready trebuie evidențiat în acest context: pentru prima dată, acesta prezintă puncte de încărcare compatibile cu camioanele, care au fost evaluate în conformitate cu criterii MAN stricte. Acestea sunt enumerate pe harta digitală în două niveluri: eTruck ready și eTruck limited. În timp ce eTruck ready arată punctele de încărcare pentru camioane fără restricții, punctele de încărcare etichetate ca fiind limitate au restricții – de exemplu, în ceea ce privește lungimea vehiculului.

În timpul fazei de consultanță eMobility 360° oferită de MAN Transport Solutions, această hartă europeană unică a punctelor de încărcare a camioanelor oferă o altă caracteristică specială: pe lângă punctele de încărcare disponibile în prezent în rețea, aceasta arată și punctele de încărcare planificate până la sfârșitul anului 2025. Până la sfârșitul acestui an, punctele de încărcare compatibile cu camioanele vor totaliza peste 1.000 de locații. Această rețea inițială permite deja utilizarea camioanelor electrice pe multe rute pe distanțe lungi. MAN are, de asemenea, o contribuție importantă în acest sens, împreună cu E.ON, prin înființarea a aproximativ 80 de puncte publice de încărcare la centrele de service MAN până la sfârșitul anului 2025.

Ca urmare a lansării MAN Charge&Go pe toate piețele europene principale în mai 2025, acest card va ajuta, de asemenea, clienții să caute online puncte de încărcare adecvate pentru camioane. MAN Charge&Go este un tarif de încărcare care se aplică la rețeaua cu același nume. Un card este utilizat pentru autentificare la stația de încărcare. MAN Charge&Go a fost dezvoltat astfel încât și flotele mixte să poată utiliza oferta. O factură consolidată și transparentă la sfârșitul lunii oferă o imagine de ansamblu a costurilor de încărcare pentru întreaga flotă la toate punctele de încărcare utilizate.

MAN SmartRoute găsește stația de încărcare ideală

Un alt serviciu din portofoliul digital MAN eTruck este MAN SmartRoute. Serviciul digital este disponibil managerilor de flote încorporat în RIO Fleet Monitor și îi sprijină activ în planificarea rutelor. Ținând cont de nivelul de încărcare al bateriei și de capacitatea de încărcare a stațiilor de încărcare respective, MAN SmartRoute găsește întotdeauna stațiile de încărcare ideale și creează astfel traseul potrivit. Serviciul face parte din pachetul digital integrat, pe care clienții MAN eTGX și eTGS îl pot utiliza fără costuri suplimentare pentru primii cinci ani.

MAN oferă un portofoliu cuprinzător de camioane electrice pe baterii pentru toate sectoarele: de la eTGL de 12 tone, la tractoare lowliner și semiremorci standard, aplicații de șasiu cu configurații de axe 4×2 și 6×2, precum și șase cabine diferite din seriile de modele eTGX și eTGS.

Articole similare

Ad