Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Renault lanseaza noul Kadjar in Romania

Noul Renault Kadjar este acum disponibil si in Romania. Lansat in 2015, acesta a devenit un model de baza in gama Renault, un produs global pentru care au optat deja peste 450.000 de utilizatori din peste 50 de tari.
Designerii au regandit partea frontala si spatele modelului, atat grila fata, cat si bara spate au noi insertii si detalii cromate. O noutate importanta o reprezinta adoptarea blocurilor optice LED. Identitatea luminoasa sub forma literei „C” este evidentiata prin incorporarea luminilor de semnalizare in farurile LED. De asemenea, in partea din spate, indicatoarele luminoase, precum si luminile de marsarier si cele de ceata sunt incorporate in bara de protectie.
 

Interiorul a fost revizuit, noi detalii cromate subliniaza conturul aeratoarelor, manerele usilor si consolei. Partea centrala a tabloului de bord gazduieste un nou ecran multimedia. Unitatea este la acelasi nivel cu suprafata tabloului de bord. Scaunele redesenate sunt dotate cu optiune de reglare pe lungime, care permite extinderea sezutului cu pana la 6 cm. De asemenea, pentru un confort ridicat, Noul Kadjar propune scaune profilate din spuma cu densitate sporita, care previne oboseala in cazul calatoriilor lungi, si asigura un suport lateral mai bun. Cotiera de pe consola centrala culiseaza pentru o mai buna adaptabilitate. Butoanele de comanda pentru deschidere geamurilor au fost re-stilizate si repozitionate, fiind insotite acum si de un sistem de iluminare pentru utilizarea pe timp de noapte.
Noul SUV adopta un motor 1.3 TCe cu 2 versiuni de putere: TCe140 GPF (240Nm la 1600 rpm) si TCe 159 GPF (260 Nm la 1750 rpm), ambele disponibile cu o cutie manuala sau cu o cutie automata cu dublu ambreiaj EDC si o transmisie de tipul 4×2. Arhitectura cu 4 cilindri este garantia functionarii fara vibratii, in timp ce cuplul sau ofera o mare usurinta la turatii reduse.
In gama diesel, Noul Kadjar propune 2 motoare modernizate si echipate cu un sistem selectiv de reducere catalitica (SCR), considerat cel mai eficient sistem de post-tratare a oxizilor de azot (NOx). Aceasta tehnologie reduce emisiile poluante ale motoarelor, fara niciun impact asupra performantei. Motorul 1.5 Blue dCi 116, disponibil cu o cutie de viteze manuala, este echipat cu "overboost", asigurand o crestere temporara a puterii si un cuplu suplimentar. Acesta ofera un plus de 4 kW (+5 CP) de putere si un cuplu de 25 Nm. 1.7 Blue dCi 150, motorizarea de top, este cuplata la o cutie de viteze manuala si o transmisie 4×4, avand o putere mai mare cu 20 CP fata de modelul precedent. Aceasta va fi disponibila in gama din Romania in al doilea trimestru al anului.
Preturi si echipamente
Comenzile pentru noul model au fost deschise astazi, 16 ianuarie, iar pretul de pornire este 18 600€, TVA inclus.

Articole similare

Ad