UPS ofera posibilitatea clientilor din SUA sa isi vanda produsele la nivel global cu aceeasi viteza de livrare ca in interiorul tarii. Companiile care programeaza ridicarea coletelor intr-o zi de sambata si care fac expeditii catre una din cele 57 de piete internationale cheie vor beneficia de procesarea si expedierea coletului sambata, iar acesta va ajunge la destinatie luni, cu o zi mai devreme fata de timpii anteriori de tranzit oferiti de UPS. Tarile de destinatie se afla in America de Nord, America de Sud, Europa si Asia-Pacific. Mai multe destinatii vor fi adaugate in cursul acestui an. „O zi este o diferenta enorma cand vine vorba despre clientii internationali care plaseaza o comanda”, a declarat Nando Cesarone, presedinte UPS International. „Acest serviciu deschide o plaja larga de oportunitati pentru companiile din SUA, in special pentru cele online mici si mijlocii, care doresc sa exporte produse pe pietele internationale in crestere. Astfel, ii ajutam sa concureze cu retailerii online de pe pietele locale.”
Imbunatatirea serviciilor UPS inseamna si un risc mai scazut de abandon al produselor din cosul de cumparaturi de catre clientii online, deoarece un serviciu de livrare mai rapid creste competitivitatea online si ofera notorietate internationala retailerilor online. Retailerii online din SUA care isi extind prezenta la nivel international raporteaza mai putine vanzari pierdute, datorita optiunilor livrare din stoc si a altor solutii de e-fulfillment UPS.
Datorita celor peste 28.000 de locatii UPS Access Point din intreaga lume, printre care se numara si companii independente, care ofera cumparatorilor online un loc convenabil si sigur pentru a-si ridica comenzile, aceasta extindere a serviciilor creste semnificativ capacitatea exportatorilor americani de a expedia colete catre clientii lor oricand si oriunde.
Multiple industrii cu o baza de clienti globala, de la companii auto si high-tech pana la furnizori de servicii medicale pot beneficia de aceasta zi de operare suplimentara.