Deoarece in prezent sunt in circulatie in intreaga lume 38 de milioane de containere si 98% din marfurile ambalate care vin sau pleaca in/din ce mai mare port maritim al Germaniei, Hamburg, sunt in container, iar estimarile arata ca acest tip de transport va continua sa joace un rol important la nivel global, Schmitz Cargobull a decis, ca raspuns la cererea clientilor, sa reintroduca sasiurile de containere in portofoliul sau.
Compania va oferi trei tipuri de sasiuri din gama S.CF Gooseneck: 45‘ Euro Light, 45‘ Euro si 40‘ LX. Principalele piete unde se vor vinde acestea sunt Germania, Olanda, Belgia si tarile scandinave, dar produsele sunt disponibile oriunde altundeva. Vanzarile, configurarea si service-ul vor fi asigurate integral de Schmitz, care se va ocupa si de cercetarea si dezvoltarea noilor sasiuri. Iar productia efectiva cade in sarcina Koluman Otomotiv Endüstri, care este si partener Daimler si are o experienta bogata in producerea de vehicule comerciale. Procesul de productie va fi configurat astfel incat sa respecte standardele companiei germane, pentru a garanta calitatea sasiurilor, iar clientii sa primeasca vehicule originale Schmitz.
Toate cele trei sasiuri sunt usor de manevrat si necesita intretinere redusa. S.CF Gooseneck 45´ Euro este sasiul universal pentru containere standard EC de la 20´ la 45´ si garanteaza transportul in siguranta al unui container de 20´ pe mijloc sau in spate ori al unuia de 30´ pe spate. Pentru a pozitiona pe partea din spate a sasiului containere de 20´ (doua de 20´ sau unul de 20´ in spate) si containere tunel de 40´ fara sa fie nevoie de vreo proeminenta in partea din spate se foloseste S.CF Gooseneck 40´ LX. Iar S.CF Gooseneck 45´ Euro Light este optiunea usoara a acestor sasiuri si se adreseaza mai ales firmelor pentru care cele mai multe operatiuni de transport sunt in containere de 40´si 45´.
O caracteristica importanta a acestora este inaltimea gatului de lebada, fixata la 130 mm, pentru a permite inclusiv transportul containerelor high cube cu inaltime de cuplare de 1.100 mm, respectand inaltimea totala de 4 m. Si datorita tratarii cataforetice a suprafetei sasiurile sunt foarte robuste si rezistente la coroziune.