
În cazul LG Trans cifra de afaceri din 2024 a fost cu 16% mai mare decât în 2023, dar din cauza creșterii costurilor profitul a fost cu 10% mai mic. În ceea ce privește începutul lui 2025, el a fost mult mai slab decât perioada similară a anului trecut, veniturile fiind cu 20% mai mici, și, deoarece costurile fixe sunt aceleași, profitul a fost aproape de zero datorită faptului că nu a existat niciun accident. „De altfel asta ne și propunem, să nu avem accidente, și de aceea șoferii participă periodic la cursuri de conducere preventivă și de siguranță în trafic. Nu pot lua în calcul o creștere de costuri cu asigurările, cum aud că fac alți transportatori“, explică proprietarul firmei, Teodor Călugăr.
LG Trans face transport cu flotă proprie, având 154 de camioane și 158 de semiremorci, dintre care cinci basculante pentru construcții, 10 platforme și restul silo. Și are și un service auto autorizat Daimler. 70% din kilometri sunt parcurși la intern și 30% sunt în curse internaționale tur-retur – deci firma nu face transport intracomunitar -iar ca venituri, internul și internaționalul sunt aproximativ egale. LG Trans lucrează aproape în totalitate pe bază de contract – foarte puține curse sunt de pe burse sau de la alți transportatori. Clienții provin din agricultură, construcții, industria sticlei, petrochimie, industria alimentară și industria farmaceutică, și doar în cazul lor pentru care transportă granule de plastic și PVC se observă o creștere a volumelor față de 2024, poate din cauza taxelor vamale impuse produselor chinezești, care au adus volume mai mari în Europa. În schimb cantitățile de bicarbonat de sodiu și nisip cuarțos au scăzut cu cel puțin 25%, de când fabricile de sticlă lucrează mult cu sticlă reciclată.

În ceea ce privește restul anului, clienții susțin că mai au contacte semnate până în mai, după care nu știu ce va fi, deci situația pare mai rea decât în 2024. „De aceea nici nu există suficient spațiu de negociere a tarifelor.“
În aceste condiții, Teodor Călugăr estimează că prima parte a anului va fi slabă pentru LG Trans și ca volume de transport, și ca tarife, și că al doilea semestru – mai ales după ce se mai cerne piața de firme care nu calculează bine costurile și nu negociază bine tarifele – se va obține profit. În 2024 a fost invers, primul semestru a fost foarte bun, apoi august a fost o lună moartă din cauza concediilor, nici în septembrie activitatea nu s-a reluat imediat, iar în octombrie a fost o revenire a volumelor, dar ea nu a compensat decembrie, în care s-a lucrat puține zile.