Luna mai 2017 a marcat o etapa importanta in evolutia companiei Cefin Trucks, prin lansarea oficiala si inaugurarea sediului la finalul procesului de rebranding. In primul an de activitate, Cefin a vandut 157 de unitati Ford Trucks (1% pentru transport, 17% pentru constructii si 7% vehicule specializate), obtinand o cota de 2,36%. In al doilea an, compania si-a indeplinit si depasit obiectivul stabilit, surclasand deja, in semestrul al doilea, doi competitori traditionali. Numarul unitatilor vandute s-a dublat, ajungand la 357 (1% pentru transport, 35% constructii, 13% vehicule specializate si 35% pe piata de municipale), iar cota de piata a ajuns la 5%.
Parcursul ascendent continua si in 2019, cu peste 150 de unitati de livrat in trimestrul intai, datorita unui flux accelerat de comenzi incepand cu trimestrul al treilea din 2018. Acest start este un semnal clar ca obiectivul anului 2019, de 450 unitati, poate sa fie usor depasit. “Vrem sa ne mentinem pozitia de lider pe segmentele de constructii si pe cel municipal, si sa extindem cota de piata pe segmentul de autotractoare, cu F-MAX in portofoliu. Pentru a doua oara in istoria Cefin, suntem hotarati sa devenim unul dintre cei mai mari jucatori din piata camioanelor grele. Ne-am propus sa ajungem, in 2019, la un minim de 450 de vehicule vandute, in crestere cu peste 28% fata de 2018. Cresterea este generata in primul rand de lansarea de anul trecut a F-MAX”, puncteaza Stefano Albarosa, care si-a propus ca anul acesta sa depaseasca 3,5 – 4% cota de piata pe segmentul autotractoarelor.
Mai multe amanunte puteti afla din numarul urmator al revistei Tranzit.