Categoria Fructe & Legume a devenit principalul motor de creștere pentru supermarketul online Sezamo, unul dintre cei mai dinamici jucători din e-grocery-ul românesc. În primul trimestru (T1) din 2025, 88% dintre comenzile plasate au inclus cel puțin un produs de tip fruct sau legumă, evidențiind importanța acestora în coșul zilnic al consumatorilor, indiferent de sezon. De asemenea, interesul pentru produsele certificate ECO s-au menținut constante, vânzările înregistrând peste 25%. Sezamo oferă zilnic mai mult de 100 de articole ECO, având cea mai amplă gamă de fructe și legume certificate din piața online locală.
„Categoria Fructe & Legume generează un procent de vânzări de peste două ori mai mare decât cel înregistrat în retailul tradițional. În plus, în T1 2025, vânzările acestei categorii au crescut cu 40% față de aceeași perioadă a anului trecut, consolidând poziția Sezamo ca principal jucător în zona de F&V în e-grocery.”, a precizat Michael Kaiser, director comercial Sezamo.
În prezent, Sezamo colaborează cu peste 40 de producători locali, printre care Nasul Roșu, Coșul cu Fructe, Legume Verzi Băleni, Ferma Lolita, Livada Domniței, Ferma Sarei, Ferma Bolovan, Ferma Stoica, Toma Sparanghel, Livezile de la Lacul Rezii, Ferma Stoian, Serele Dalin, Microgreens, Merry Berry, Cooperativa Roua și alții. În plus, produsele de la fermierii din apropiere, ajung pe masa clienților în șase ore de la recoltare.
Sortimentul de fructe și legume acoperă atât produse locale, cât și internaționale, ceea ce asigură prospețime și varietate pe tot parcursul anului.
În acest an, comportamentul de consum al clienților Sezamo au reflectat o orientare clară către produsele de bază. Cele mai vândute fructe au fost bananele, avocado, portocalele, căpșunile și merele. La categoria legume, roșiile au fost printre preferințele consumatorilor, urmate de cartofi, castraveți, ceapă și pătrunjel.
Prin lansarea categoriei „Fructe by Air”, compania inovează în zona de prospețime și varietate cu produse exotice transportate pe cale aeriană din țările de origine, recoltate aproape de punctul optim de coacere pentru a garanta un gust autentic. Săptămânal, Sezamo include în oferta sa peste 20 de articole premium, chiar și unele dintre cele mai rare fructe din retailul european, precum Sapodilla, Garcinia, Atemoya, Jackfruit întreg sau vidat, Durian.
Recent, Sezamo a listat peste 50 de articole noi în categoria F&V, continuând extinderea sortimentului și adaptarea acestora la sezonalitate și preferințele clienților.
O comandă la supermarketul online Sezamo înlocuiește până la opt drumuri în oraș, la farmacie, măcelărie, băcănie, patiserie, piață, pescărie, pet shop și magazine cu produse pentru diete speciale.
De asemenea, supermarketul online oferă o selecție de peste 16.000 de produse, atât produse proaspete direct de la fermieri autohtoni, alimente de la artizani locali, cât și branduri internaționale de tip supermarket. Produsele sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 mp, situat în incinta CTPark, în nordul Bucureștiului, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, ceea ce permite păstrarea produselor în condiții cât mai bune la costuri reduse de energie.
Folosim cookie-uri pentru a-ti imbunatati experienta pe website tinand minte preferintele tale de navigare. Apasand pe butonul accept iti dai acordul pentru folosirea tuturor cookie-urilor.
Acest site web folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența în timp ce navigați pe site. Din aceste cookie-uri, cookie-urile care sunt clasificate ca fiind necesare sunt stocate pe browser-ul dvs., deoarece sunt esențiale pentru funcționare...
Un “Internet Cookie” (termen cunoscut si ca “browser cookie” sau “HTTP cookie” sau pur si simplu“cookie”) este un fisier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se acceseaza Internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisa de către un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome) si este complet “pasiv” (nu contine programe software, virusi sau spyware si nu poate accesa informatiile de pe hard-disk-ul utilizatorului).