MAN Truck & Bus a incheiat un an record pentru divizia de autobuze si autocare, care a primit comenzi pentru nu mai putin de 8.310 unitati si a vandut 7.204 vehicule. Astfel, 2018 este cel mai bun al doilea an din istoria companiei si cel mai benefic de dupa criza economica. „In ultimi ani am reusit sa dezvoltam segmentul de transport de calatori, care, din stadiul de «copil-problema» a crescut intr-o afacere infloritoare“, a declarat Göran Nyberg, membru in consiliul de administratie MAN pentru Vanzari si Marketing. „In 2018, cifra de afaceri pe piata europeana a ajuns la 14,5%. Clientii apreciaza calitatea si siguranta vehiculelor, dar si raportul calitate-pret si serviciile post-vanzare“.
Pe segmentul autocarelor, producatorul german mizeaza pe Neoplan Tourliner si MAN Lion’s Coach. Echipe de fotbal de renume, printre care Bayern Munchen, Borussia Dortmund, Paris Saint Germain, dar si echipa nationala a Germaniei din acest an, sunt principalii ambasadori ai MAN Truck & Bus. Separat, gama ubana, reprezentata de MAN Lion’s City, va fi completata din 2020 cu modelul electric in productie de serie.