Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Europarlamentarii romani sunt asteptati sa voteze impotriva Pachetului Mobilitate in 27 martie 2019

Din cei 32 de europarlamentari romani, mai mult de jumatate nici nu s-au deranjat sa se prezinte la votul din 25 martie 2019, cel care a trimis Pachetul Mobilitate 1, pe ultima suta de metri, la vot in Parlamentul European. Mai exact, 19 europarlamentari au avut lucruri mai bune de facut decat sa se lupte pentru soarta transportatorilor romani. Este vorba despre Andi Cristea (PSD), Damian Draghici (independent), Doru Frunzulica (PSD), Catalin Ivan (prodemo), Monica Macovei (independent), Ramona Manescu, Sorin Moisa (independent), Dan Nica (PSD), Norica Nicolai (ALDE), Ioan Mircea Pascu (PSD), Adina Valean (PNL), Emilian Pavel (PSD), Razvan Popa (PSD), Laurentiu Rebega (ProRomania), Csaba Sogor (UDMR), Theodor Stolojan (PNL), Cluadiu Ciprian Tanasescu (UNPR), Iuliu Winkler (UDMR) si Maria Zoana (PSD).

Trei europarlamentari au trecut, inexplicabil, in tabara vesticilor Cristian Preda (PLUS), Traian Ungureanu (PNL), si Daciana Sarbu (ProRomania). Au ramas consecventi si s-au pozitionat impotriva trimiterii la vot a Pachetului Mobilitate Mircea Diaconu (independent), Renate Weber (ALDE), Cristian Busoi (PNL), Daniel Buda (PNL), Marian Jean Marinescu (PNL), Siegfried Muresan (PNL), Mihai Turcanu (PNL), Victor Bostinaru (PSD), Maria Grapini (PPUSL) si Claudia Tapardel (PSD).
Astazi este ziua decisiva in care se mai poate face lobby pe langa proprii nostri europarlamentari sa fie prezenti maine la plenara PE si sa voteze in interesul natiunii romane. Sa fie uniti, asa cum nu au fost niciodata pana acum. Pana la urma, campania electorala care abia a inceput, se poate sfarsi maine, cu votarea eronata pentru Pachetul Mobilitate 1.
Amintim ca Pachetul Mobilitate 1 prevede conditii imposibil de indeplinit pentru firmele de transport romanesti, pentru a lucra pe teritoriul comunitatii europene. Romania nu-si permite sa dea cu piciorul la o industrie care aduce peste 5 miliarde de euro venituri pe an din exportul de servicii de transport. Cateva mii de firme de transport si cateva sute de mii de soferi se vor muta sa faca profituri pentru tarile vest-europene in conditiile in care Pachetul Mobilitate va trece in actuala forma de votul Parlamentului European.

Articole similare

Ad