Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

BIPA intră pe piața din România anul viitor 

Beneficiind de dezvoltarea sa de succes din ultimii anii în Austria și Croația, lanțul de drogherii BIPA, parte a REWE Group, intenționează extinderea activităților din România în 2026. Extinderea face parte din strategia de dezvoltare internațională a REWE de a-și consolida prezența pe piețele din Europa Centrală și de Sud-Est. În același timp, clienții BIPA din Austria pot beneficia de reduceri substanțiale și permanente de prețuri la peste 300 de articole.

„Suntem mândri că ne-am extins în continuare cota de piață. Acest pas este o dovadă a dezvoltării noastre de succes în Austria și Croația, precum și a angajamentului nostru viitor de a oferi produse și servicii la cele mai bune prețuri posibile în România.”, a declarat Markus Geyer, director general al BIPA.

În 2024, cifra de afaceri a BIPA în Austria și Croația a depășit pragul de 1 miliard de euro. În ultimii trei ani, cifra de afaceri a companiei în Austria a crescut cu peste 25%, iar în Croația cu peste 72%, reprezentând astfel una din cele mai de succes unități a REWE Group. În același timp, în Croația au fost deschise 10 magazine (dintr-un total de 141) și s-au creat 123 de noi locuri de muncă (dintr-un total de 938 de angajați).

Marcel Haraszti, CEO al REWE International AG, subliniază: “Așteptăm cu nerăbdare să beneficiem de oportunitățile de afaceri din România, să continuăm dezvoltarea noastră pozitivă și suntem convinși că vom avea succes economic și în România.”

REWE Group este activ pe piața din România din 2001 prin magazinele sale PENNY. Compania operează 418 magazine în România și are aproximativ 7.500 de angajați. Haraszti este convins că extinderea BIPA va avea un impact pozitiv pe termen lung asupra întregii piețe românești, adăugând: “Dezvoltarea pe piața din România este un proiect comun unic, care nu ar fi fost posibil fără sprijinul colegilor noștri locali PENNY.”

De asemenea, intrarea BIPA pe piața românească reprezintă un impuls suplimentar pentru o țară emergentă din punct de vedere economic. Începând cu 2026, clienții vor putea beneficia de o gamă largă de noi produse și servicii care vor răspunde la nevoile clienților, oferind în același timp cele mai înalte standarde de calitate la un raport preț/performanță atractiv.

Martin Gaber, noul director general al BIPA România

BIPA România va fi condusă de la 1 iunie de austriacul Martin Gaber (56 de ani), care devine director general, responsabil pentru operațiunile companiei în România. Martin Gaber este originar din Mödling, Austria, și are o vastă experiență internațională. Anterior, a lucrat pentru REWE International AG în Italia și Slovacia, apoi ca director general la Marionnaud Austria și JosdeVries în München și, cel mai recent, ca director general al Thomas Philipps Handels GmbH în Viena.

În prezent, BIPA reduce permanent prețurile a peste 300 de produse în Austria. „Vom continua pe această cale, astfel încât clienții noștri să poată face cumpărături cu ușurință la prețuri accesibile”, a declarat Andreas Persigehl, directorul general al BIPA, “Scopul nostru este să îndeplinim dorințele și nevoile clienților noștri. Reducerea medie a prețurilor este de 10%, iar pentru unele produse ajung până la 27%.

Articole similare

Ad