Ad
Ad
Ad

Inter Cargo aniversează 20 de ani de activitate și privește cu încredere spre următorii 20

Inter Cargo, importatorul semiremorcilor și suprastructurilor Wielton pe piața din România, a aniversat 20 de ani de activitate. Momentul a fost sărbătorit alături de clienți și de partenerii de business, peste 150 de transportatori anunțându-și prezența la evenimentul organizat ieri, 12 iunie, la sediul central din Bragadiru al Inter Cargo.

„Au fost 20 de ani plini de provocări, 20 de ani în care ne-am dorit să fim tot mai buni, să oferim servicii și produse performante și adaptate nevoilor clienților. Sper că am reușit să ne ridicăm la nivelul așteptărilor și doresc pe această cale să mulțumesc echipei cu care am parcurs acest drum încununat de realizări și sper ca următorii 20 de ani să fie cel puțin la fel de buni”, a declarat Alexandru Păunescu, CEO Inter Cargo.

Importatorul Wielton are în echipa de management și de vânzări numeroși colegi care au fost alături de companie încă de la început, astfel că aniversarea a fost trăită cu și mai mare emoție. Business-ul a început de la zero, în 2005, după ce Alexandru Păunescu – care lucra atunci pentru un producător german de semiremorci – s-a întâlnit la IAA cu președintele Wielton, Wlodzimierz Maslowski, care i-a propus să colaboreze pe piața din România. Acum, 20 de ani mai târziu, Maslowski, care este vicepreședintele consiliului de administrație al Wielton, a fost prezent la aniversarea Inter Cargo, având numai cuvinte de laudă la adresa partenerului său.

De-a lungul timpului, business-ul s-a diversificat, pe măsură ce constructorul polonez și-a dezvoltat portofoliul de produse, culminând cu lansarea semiremorcii pentru transport frigorific (disponibilă oficial la export de anul viitor). Acest lucru va fi posibil grație finalizării investiției într-o nouă fabrică, care va fi operațională pentru export din 2026, unde vor fi produse soluțiile dedicate transportului la temperatură controlată.

2024 s-a încheiat cu volume de vânzări și o cifră de afaceri în creștere comparativ cu anul anterior, cele mai solicitate fiind semiremorcile basculabile pentru construcții, urmate de cele pentru agricultură. Într-adevăr, presiunea pe marje a fost mai mare, recunoaște Alexandru Păunescu, din cauza evoluției mai slabe a industriei agricole. Totuși, în ciuda situației economice mai dificile, 2025 este privit cu un optimism moderat, totul depinzând de turnura pe care o vor lua investițiile finanțate cu bani europeni.

Articole similare

Ad