Targul de transport si logistica de la Munchen a gazduit 2.374 de expozanti, cu 10% mai multi decat la editia trecuta, 64.000 de vizitatori din 125 de tari, cu 5% mai multi decat in urma cu doi ani.
56% dintre expozanti au fost companii internationale, iar o crestere puternica au inregistrat-o firmele chinezesti in numar de 64 fata de 30 la editia trecuta. Datorita initiativei rutiere a Drumului Matasii, companiile chinezesti sunt tot mai interesate sa isi gaseasca parteneri in Europa.
Subiectele de top dezbatute aici au fost razboiul comercial dintre SUA si China, dar si lipsa de soferi. Discutiile au vizat si provocarile majore cu care se confrunta aceasta industrie, printre care cresterea fluxurilor de trafic. Acestea, potrivit ministrului federal al transporturilor, Andreas Scheuer, ar trebui sa fie mai eficiente si mai ecologice.
Primele zece tari care au avut expozanti la Munchen dupa Germania au fost: Olanda, Italia, Belgia, Franta, Polonia, China, Austria, Spania, Marea Britanie si Republica Ceha.
Expozantii noi au inclus Fercam, Neutral Air Cargo, linii de transport COSCO din Hong Kong, China Asia Shipping si Yuxinou Logistics, dar si DHL s-a intors ca expozant.Vor exista douazeci si cinci de pavilioane comune internationale, inclusiv Sri Lanka, Romania, Lituania, Polonia si Turcia.