Legislatia privitoare la tahograful inteligent a intrat deja in vigoare, iar Stoneridge, unul dintre producatorii care au confirmat ca sunt pregatiti sa sprijine firmele de transport si service-urile pentru a se adapta la aceasta schimbare, ofera modelul aprobat deja SE5000 Connekt, lansat in aprilie 2019, care este disponibil pentru prima echipare si se bucura deja de o cerere semnificativa.
Compania continua sa produca si tahografe 1B SE5000 Exakt Duo2, pentru a raspunde solicitarilor pietei, deoarece de tahografele 1B este inca nevoie pentru echipare ulterioara, acolo unde 1C nu este obligatoriu.
Pentru a se alinia cu noua legislatie referitoare la 1C, service-urile trebuie sa se asigure ca si-au updatat echipamentele – procedura de testare pentru modulele GNSS si DSRC – pentru tahografe, pentru a se putea ocupa si de tahografele inteligente, sa foloseasca noile sigilii si sa inregistreze numarul de sigiliu folosit la calibrare pe placa de calibrare a vehiculului. Iar Stoneridge poate sprijini si atelierele din acest punct de vedere, din moment ce update-urile la platforma sa Optimo 2 pentru configurare, programare si calibrare de tahografe si softul CITO2 au fost lansate inainte de intrarea in vioare a obligativitatii de a dota camioanele noi cu tahografe inteligente.
Pentru managerii de flote si soferi nu vor fi schimbari pentru a se adapta la Directiva referitoare la timpul de condus si de odihna. Ei vor continua sa descarce, sa stocheze si sa analizeze datele din tahograful digital si pentru a face asta trebuie sa se asigure ca instrumentul lor de descarcare este updatat pentru a corespunde noilor reglementari. Iar Stoneridge ii poate sprijini prin softul sau online de analiza a tahografului si prin instrumentele de descarcare ca digifobpro si digiDL.