Romfilatelia, filiala Companiei Naționale ,,Poșta Română”, responsabilă cu emiterea mărcilor poștale oficiale ale României, intră într-o nouă etapă de dezvoltare după 21 de ani de management neîntrerupt. Începând cu august, Gabriel Florin Bulumac devine noul Director General al Romfilatelia, având misiunea strategică de a iniția procesul de internalizare a Romfilatelia în structura operațională a Poștei Române și de a o repoziționa ca un jucător modern și competitiv pe piață.
Internalizarea urmărește integrarea Romfilatelia într-un ecosistem mai coerent și mai eficient al Poștei Române, ceea ce înseamnă reorganizare funcțională, optimizarea proceselor decizionale și alinierea la strategia corporativă a companiei mamă. Scopul este de a crea o administrație mai flexibilă, care să reacționeze rapid la cerințele pieței și la dinamica mediului cultural și economic contemporan.
„Romfilatelia poate deveni nu doar un simbol cultural național, ci și un vector economic integrat într-o viziune modernă. Internalizarea în cadrul Poștei Române va eficientiza resursele și va deschide drumul către noi parteneriate și piețe. Ne propunem, pe termen mediu, o transformare profundă, axată pe digitalizare, diversificare și atragerea unui public tânăr și internațional.”, a precizat Gabriel Florin Bulumac, director general Romfilatelia.
Cu o experiență de peste 12 ani în industria bunurilor de larg consum și șase ani la Poșta Română, Gabriel Florin Bulumac coordonează din 2021 Departamentul Clienți și Vânzări, ceea ce a condus la o creștere semnificativă a veniturilor prin atragerea de clienți importanți și relansarea unor colaborări abandonate de mai bine de un deceniu. Anterior, a fost director al Sucursalei Fabrica de Timbre, timp de trei ani, perioadă în care a implementat tehnologii de ultimă generație și a modernizat procesele de producție, inclusiv dezvoltarea unei linii tehnologice de inserare automată și a unui echipament de tipar digital.
În calitate de acționar unic, Poșta Română susține această tranziție ca parte a unui amplu plan de modernizare instituțională, integrare operațională și repoziționare strategică, cu obiectivul de a transforma compania într-un jucător relevant pe piețele europene și globale.











