In ciuda mediului economic dinamic, veniturile DB Schenker in Romania au crescut cu 6% in 2018, pana la aproximativ 130 milioane de euro.
In anul precedent, DB Schenker in Romania s-a concentrat pe dezvoltarea afacerilor si a inregistrat usoare cresteri pe toate segmentele de activitate. Compania a reusit sa sustina o dezvoltare continua in sectorul logisticii contractuale, raportand o crestere de 15% in 2018. De asemenea, furnizorul de servicii de transport si logistica a inregistrat o majorare a volumelor transportate pe cale rutiera, numarul de transporturi directe in regim de camioane complete si partiale, crescand cu 10% fata de anul precedent.
DB Schenker a continuat planul de extindere a retelei si modernizare a sucursalelor din Sud-Estul Europei, investind in Romania aproximativ 6,5 milioane de euro pentru constructia unui nou terminal, amplasat in CTPark Bucharest West.
Astfel, la inceputul lui 2019, compania a initiat actiunea de relocare a operatiunilor de transport si logistica din locatia Phoenix Logistics Center (PLC) in noul terminal logistic Clasa A, cu o suprafata totala de 21,000 m2.
Noul terminal este o unitate Build-to-Suit, construit in conformitate cu cele mai inalte standarde tehnice si de calitate in ceea ce priveste constructia de spatii industriale si logistice premium.
Datorita calitatii inalte a noii cladiri si caracteristicilor noului terminal care vor imbunatati cu siguranta eficienta companiei, DB Schenker ia in considerare posibilitatea extinderii suprafatei ocupate in aceeasi cladire, dar si alte posibilitati de extindere in cadrul aceluiasi parc logistic.
Anul acesta, compania s-a concentrat pe optimizarea intregului lant de distributie, prin lansarea pe piata locala a doua produse usor de folosit, care sunt standardizate in toata Europa. Noile servicii standardizate aduc partenerilor companiei multe beneficii in termeni de flexibilitate si siguranta, avand obiectivul principal de a creste productivitatea, eficienta livrarilor si satisfactia clientilor.
Datorita retelei extinse de transport rutier, ce cuprinde peste 720 de sucursale proprii care conecteaza 36 de tari europene, compania a adaugat in portofoliul sau variate optiuni cu timp definit pentru livrarea extrem de previzibila in data selectata de client. Selectand noile optiuni cu livrare in timp definit Zi fixa 10 si 13 si Premium 10 si 13, disponibile pentru serviciile de transport in regim de grupaj, clientii DB Schenker beneficiaza de o mai buna planificare si optimizare a procesului de productie. „Ne-am luat angajamentul de a ne imbunatati permanent serviciile si de a crea sinergii intre produsele si reteaua noastra pentru a putea oferi partenerilor nostri solutii logistice complexe si eficiente“a declarat Albin Budinsky, CEO DB Schenker in Romania.
Cu patru sucursale, peste 60 de puncte de lucru in toate regiunile tarii si peste 1.000 de angajati, DB Schenker in Romania este un furnizor logistic de top, care acopera piata nationala.
Compania ofera o gama completa de servicii de transport si logistica (rutier – transporturi in regim de grupaj, camioane complete si partiale, operatiuni aeriene, maritime si feroviare, logistica contractuala – managementul lantului de aprovizionare, targuri si expozitii, servicii de relocare, servicii vamale si operatiuni portuare), adaptate la nevoile partenerilor sai.
DB Schenker este un furnizor global de servicii logistice si de transport, cu peste 77,000 de angajati in 2,000 de locatii. Schenker & Co AG din Viena serveste drept sediu de coordonare regional pentru operatiunile din Sud-Estul Europei, acoperind 14 tari cu 5,500 angajati.