Un nou serviciu de transport combinat rutier-feroviar între Marea Britanie și Italia promite să reducă amprenta de carbon și să ofere o alternativă sustenabilă pentru schimburile comerciale dintre cele două țări. Inițiativa aparține companiei britanice Neill & Brown, cu sediul în Hessle, și companiei italiene Sogedim, care au decis să își unească forțele pentru a dezvolta o soluție logistică modernă și mai prietenoasă cu mediul.
Proiectul s-a concretizat printr-o investiție în semiremorci intermodale Huckepack, capabile să circule atât pe cale rutieră, cât și pe calea ferată. Noua rută presupune transportul rutier al semiremorcilor de la sediul Neill & Brown până la portul Hull, unde acestea sunt încărcate pe feriboturi către Zeebrugge. De aici, unitățile sunt transferate pe trenuri de marfă care parcurg traseul până în Italia, unde sunt gestionate operațional de Sogedim.
Deși Neill & Brown are de mulți ani conexiuni regulate și zilnice cu Italia, introducerea componentei feroviare reprezintă un pas strategic pentru reducerea emisiilor și alinierea la cerințele actuale de sustenabilitate. Carl Andrew, director de logistică la Neill & Brown, a subliniat că parteneriatul cu Sogedim marchează „o investiție importantă într-un model de transport eficient și fiabil către una dintre cele mai populare destinații ale noastre”.
În Marea Britanie, compania Neill & Brown, prezentă în sectorul transporturilor de peste un secol, oferă clienților o rețea solidă de depozite în zona Hull și Humber, completată de servicii interne de gestionare a documentelor și formalităților vamale. Pe lângă transportul rutier, maritim și aerian global, firma britanică asigură și soluții pentru transportul de mărfuri excepționale și pentru distribuția de paleți în toată țara.












