Grupul LPP își implementează în mod constant strategia de dezvoltare a mărcii Sinsay. Primul magazin Sinsay din Uzbekistan a fost deschis pe 1 august în centrul comercial modern Yunusabad Gallery din capitala țării, Tașkent, având o suprafață de aproape 700 mp. Până la finalul anului, brandul se așteaptă să lanseze peste 20 de magazine pe această piață. Expansiunea LPP în Asia Centrală face parte din cel mai mare plan de dezvoltare al grupului de până acum.
Cu o populație de peste trei milioane de locuitori, capitala Uzbekistanului este principalul centru industrial, cultural și științific al regiunii și un punct de plecare ideal pentru extinderea mărcii. Această locație strategică oferă o bază solidă pentru dezvoltarea viitoare a Sinsay în regiune. LPP a ales prestigioasa galerie Yunusabad pentru a lansa marca pe cea de-a 43-a piață a sa. Această unitate cu șase etaje, cu o zonă de alimentație publică mare, o zonă de joacă pentru copii, 600 de locuri de parcare și o infrastructură modernă, atrage aproximativ 9.000 de clienți pe zi.
Lansarea din Tașkent marchează începutul unei perioade intense pentru marcă, care intenționează să deschidă peste 3.000 mp de spații comerciale în următoarele săptămâni. La 28 august, Sinsay a fost inaugurat în Bukhara, în Chinor Mall, o unitate modernă care oferă o gamă largă de magazine și servicii, situată într-un important oraș industrial și turistic cu 250.000 de locuitori. Brandul plănuiește deschiderea în Samarkand, al doilea oraș ca mărime din Uzbekistan, precum și în cel mai vechi oraș al țării, Andijan. Magazinul va fi situat în cel mai mare și mai modern centru comercial și de divertisment din oraș, Navruz Mall, care se întinde pe aproape 30.000 de metri pătrați. Datorită gamei sale largi de produse și a prezenței multor mărci străine, acesta atrage clienți din întreaga regiune. Luna viitoare, LPP intenționează inaugurarea altor magazine în capitala țării, de data aceasta în centrul Sunbula Savdo Majmuasi.
„Uzbekistanul este o direcție naturală pentru dezvoltarea Sinsay, în conformitate cu strategia noastră de extindere pe piețele din Asia Centrală. Alegerea locațiilor specifice a fost analizată cu atenție – ne concentrăm pe centrele comerciale aglomerate ca punct de plecare, dar intenționăm, de asemenea, să ajungem în orașe mai mici, unde concurența noastră nu este încă foarte puternică și unde clienții locuiesc și cumpără în fiecare zi. Sunt încântat că primul magazin din Tașkent și-a deschis deja porțile pentru clienți, iar peste câteva săptămâni, locuitorii altor orașe vor avea ocazia să descopere gama largă de produse a mărcii în spațiile moderne și funcționale ale magazinelor noastre.”, a menționat Tomasz Koczara, International Business Director la LPP.
Uzbekistanul, cu o populație de aproximativ 37 de milioane de locuitori, este o piață-cheie în strategia de dezvoltare a LPP în Asia Centrală. Potențialul demografic al țării, dominat de o populație tânără și de familii cu mai mulți copii, creează profilul clientului ideal pentru oferta Sinsay. În plus, schimbarea obiceiurilor de cumpărare ale populației favorizează dezvoltarea comerțului cu amănuntul modern în regiune. Marca răspunde acestor nevoi prin oferirea unui concept global “Design&Value” – produse elegante, practice și accesibile, adaptate așteptărilor locale.
În cursul acestui an, brandul se va lansa în Azerbaidjan și Georgia, iar la începutul lui 2026 intenționează să debuteze pe o altă piață europeană, Moldova.
„Odată cu deschiderea fiecărui magazin nou, Sinsay își consolidează poziția de brand puternic cu acoperire internațională. Extinderea mărcii noastre pe piețele din Asia Centrală face parte din planurile mai ample de dezvoltare ale grupului. Anticipăm o creștere cumulativă a ariei de acoperire a rețelei noastre fizice în a doua jumătate a acestui an, în conformitate cu locațiile deja contractate pentru noile magazine din Uzbekistan. Ne urmărim obiectivele într-un mod consecvent, asigurând în același timp eficiența, calitatea și rentabilitatea noilor deschideri. Potențialul economic al unei anumite piețe, precum și structura demografică și obiceiurile de consum ale acesteia sunt de o importanță esențială pentru extinderea noastră. Datorită acestei abordări, punem bazele unei dezvoltări stabile, pe termen lung.”, a explicat Marcin Bójko, vicepreședinte al LPP responsabil cu finanțele.
- Sursa foto: LPP










