Dacă ignorăm creșterile imense ale cifrelor de afaceri înregistrate în 2024 de DSV Road – care a ajuns la 82 de milioane de euro, după ce în 2023, cu doar câteva luni de activitate pe noua entitate legală, după separarea de DSV Solutions, realizase doar 28 de milioane de euro, Aquila – care a depășit pragul de 530 milioane euro, în creștere de la aproximativ 485 de milioane de euro în 2023 – și Havi Logistics – care a terminat cu peste 260 milioane euro, comparativ cu 240 milioane euro în 2023 – cele mai importante avansuri în 2024 le-au înregistrat firmele de expediții cu volume mari pe zona air & sea: Kuehne + Nagel a crescut cu 34,8 milioane de euro în 2024 (+34%), DSV Air & Sea cu 18 milioane de euro (+48%), I.B. Cargo cu 15,3 milioane de euro (+22%), Schenker cu 13,7 milioane de euro (+9%), KLG Europe Logistics cu 12,4 milioane de euro (+26%), iar polonezii de la Rohlig Suus Logistics au adăugat anul trecut 9,5 milioane de euro la cifra de afaceri, de la 4,4 milioane de euro în 2023 (o creștere cu 216% a veniturilor).
În aceeași linie se înscrie și creșterea cu 350% a firmei constănțene Container Network, care și-a crescut cifra de afaceri de la 3 la 14,5 milioane de euro.
Cu divizii foarte solide de expediții aeriene, dar și un serviciu maritim bun, Gebruder Weiss și cargo-partner & Expediții și-au crescut cifrele de afaceri cu 18% (+17,37 milioane de euro), respectiv 15% (+8,5 milioane de euro), în parte și datorită diviziilor air & sea.
Citește și:








