Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Cris-Tim Family Holding își anunță intenția de listare la Bursa de Valori București

Lider pe piața produselor de mezeluri și de ready meal („mâncăruri gata preparate”) din România, deținut în proporție de 99,97% de Rangeglow Limited și controlată de antreprenorii fondatori Radu și Cristina Timiș, Cris-Tim Family Holding a anunțat planurile de a realiza o ofertă publică inițială („IPO” sau „Ofertă”) la Bursa de Valori București pentru investitori de retail români și investitori instituționali din afara Statelor Unite ale Americii, în baza Regulamentului S din Legea Valorilor Mobiliare.

Informații detaliate privind Oferta vor fi publicate în Prospect după aprobarea acestuia de către Autoritatea de Supraveghere Financiară (“ASF”).

Cris-Tim intenționează să solicite listarea și tranzacționarea pe piața reglementată administrată de Bursa de Valori București după încheierea cu succes a Ofertei.

De asemenea, va lansa o ofertă publică ce include atât acțiuni noi, cât și vânzarea unor acțiuni existente deținute de acționarul majoritar. Oferta se adresează investitorilor de retail din România și celor instituționali din afara SUA, conform legislației. Compania intenționează listarea pe Bursa de Valori București în cadrul categoriei Premium. Co-aranjatori Mandatați ai ofertei sunt BCR și BRD. Lansarea depinde de condițiile de piață și de aprobările necesare (ASF, Depozitarul Central și Registrul Comerțului). Toate detaliile finale vor fi incluse în Prospectul aprobat de ASF.

În contextul intenției de listare a Companiei, domnul Radu Timiș Jr., CEO-ul Cris-Tim, precizează: „Cris-Tim face parte din viața de zi cu zi a milioane de oameni, din țară și din străinătate. De-a lungul celor 33 de ani de prezență în economia locală, compania a investit constant, a inovat și lansat pe piață produse gustoase, sănătoase și recunoscute de români. Mai mult decât atât, întreg ecosistemul creat de Cris-Tim, de la echipă, producție, vânzări și distribuție, este unul eficient, sustenabil și profitabil. Am demonstrat că putem gestiona situații economice complexe în acești peste 30 de ani de experiență, iar compania s-a dezvoltat odată cu economia românească. Suntem lideri ai pieței pe segmentul de mezeluri și ready-meals și avem planuri ambițioase de creștere pentru următorii ani. Experiența noastră din ultimele decenii a pavat drumul pe care suntem în acest moment, respectiv inițierea procesului de ofertă publică pentru listarea la Bursa de Valori București. Suntem încrezători în capacitatea companiei de a-și îndeplini planurile de dezvoltare”.

Cris-Tim, companie antreprenorială românească fondată în 1992, a devenit lider pe piața de mezeluri și ready-meals, dezvoltându-se organic și prin achiziții. Succesul s-a bazat pe investiții în tehnologie, logistică, inovație, calitate, competitivitate în politica de achiziții de materii prime și dezvoltare de branduri puternice. În retail este prezentă cu brandurile Cris-Tim, Matache Măcelaru’, Alpina, Obrăjori și Csárdás și respectiv cu brandul de ready meals Bunătăți, iar pe lângă acestea produce și mărci private pentru marile lanțuri internaționale de comerț modern.

Articole similare

Ad