Guvernul Olandei alocă 43 de milioane de euro pentru construcția de parcări de camioane, dar pe de altă parte reduce alte fonduri, inclusiv pe cel de mobilitate, care include investițiile pe termen lung în infrastructură, ceea ce atrage dezamăgirea asociației de transport și logistică TLN și a sindicatelor FNV și CNV. Asta în condițiile în care proiectele mari de construcție și întreținere a infrastructurii sunt supuse creșterilor de salarii și de prețuri ale materialelor și energiei, deci fără o compensare firmele nu pot absorbi cheltuielile mai mari și există riscul ca proiectele să nu fie realizate.
Această decizie vine după ce același guvern a decis să nu indexeze proiectele MIRT (Programul Multianual pentru Infrastructură, Spațiu și Transport), ceea ce de fapt a însemnat tot reducerea cheltuielilor alocate lui.
TLN este de părere că, reducând din nou investițiile în infrastructură, mai ales acum, când podurile, drumurile și tunelurile au nevoie urgentă de renovare, se pune în pericol baza necesară pentru o economie puternică și o societate rezilientă. În plus, dat fiind faptul că este vorba de un guvern interimar, nu este înțelept ca el să ia o decizie atât de drastică, în timp ce alte probleme urgente, cum ar fi cea a azotului, sunt amânate.
Însă alocarea de bani pentru parcări destinate camioanelor este un aspect pozitiv, deoarece șoferii suferă din cauza faptului că nu sunt suficiente spații sigure de odihnă.










