Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

JYSK deschide un nou magazin în Lemon Retail Park, printr-o tranzacție intermediată de Colliers

Retailerul scandinav JYSK, unul dintre cei mai activi jucători din segmentul home & deco, își continuă extinderea pe piața locală prin deschiderea unui nou magazin în Lemon Retail Park, în urma unei tranzacții de închiriere intermediată de Colliers. Noul spațiu, cu o suprafață de aproximativ 1.000 mp, a fost închiriat de la grupul Synergy, dezvoltatorul și proprietarul proiectului.

Intrarea JYSK consolidează mixul de chiriași al Lemon Retail Park, situat în zona Pipera–Voluntari, și confirmă interesul tot mai mare al brandurilor value-for-money pentru formatele de tip retail park, apreciate pentru accesibilitate și eficiență operațională. Noul magazin va oferi clienților o gamă variată de articole pentru casă, mobilier, textile și soluții de depozitare, fiind centrată pe locații unde cererea este în creștere pentru produsele home & deco la prețuri accesibile.

„Expansiunea este în ADN-ul JYSK. Pentru că ne dorim să fim aproape de clienți, planurile noastre de expansiune continuă în România. După ce, în primăvară, am deschis magazinul JYSK cu numărul 150, continuăm cu obiectivul nostru de a inaugura 15 magazine noi anual în România. Ne bucurăm că am găsit un spațiu potrivit conceptului nostru de magazin în Lemon Retail Park, un centru comercial modern și accesibil, și că astfel vom putea fi aproape de locuitorii din zonă. În strategia noastră curentă, Customers’ First Choice, valabilă în perioada 2026-2028, ne-am propus să deschidem mai multe magazine în orașele mari și în zonele metropolitane, iar noul magazin JYSK din Lemon Retail Park se încadrează foarte bine în planurile noastre.”, a precizat Cristian Zamfir, Development Manager în cadrul JYSK România.

De cealaltă parte, Lemon Retail Park își întărește rolul de destinație de proximitate, oferind locuitorilor din zonă un mix din segmente precum home & deco, fashion, beauty, servicii și food, într-un format de retail park apreciat pentru accesibilitate, costuri eficiente și adaptare la nevoile zilnice.

„Intrarea JYSK în Lemon Retail Park este un pas important în evoluția proiectului și vine în întâmpinarea cererii reale din zona Pipera – Voluntari pentru oferte variate și accesibile. Ca dezvoltator al proiectului, Synergy urmărește să transforme Lemon Retail Park într-un punct de referință pentru cumpărăturile de zi cu zi și pentru o experiență comercială comodă, iar un brand precum JYSK contribuie semnificativ la acest obiectiv. Vom continua să completăm mixul de chiriași cu branduri relevante pentru comunitate.”, a adăugat Liviu Suvac, Chief Business Officer la Synergy.

Situat la intersecția autostrăzii A3 cu Strada Popasului, Lemon Retail Park beneficiază de o poziționare strategică într-o zonă cu trafic intens și în plină dezvoltare rezidențială. Deschis în noiembrie 2022, centrul comercial are o suprafață de aproximativ 9.500 mp și reunește magazine, servicii și opțiuni de food & leisure, adresându-se atât locuitorilor din nordul Capitalei, cât și pentru traficul de navetă din zona de birouri Pipera.

„Retailerii caută spații flexibile, eficiente și bine ancorate în nevoile zonei de proximitate, iar Lemon Retail Park răspunde foarte bine acestor criterii. Proiectul beneficiază de o poziționare excelentă și de un mix de chiriași orientat spre valoare, elemente care susțin atât traficul, cât și performanța comercianților. JYSK este un chiriaș strategic pentru acest tip de dezvoltare, datorită frecvenței ridicate a vizitelor și rezultatelor constante la nivel național și alături de Sinsay, Tedi, Mega Image, DM va crește puternic atractivitatea acestei locații. Ne așteptăm ca interesul pentru astfel de scheme să continue să crească, iar brandurile internaționale să își intensifice planurile de extindere în orașele mici și medii care nu sunt încă acoperite.”, a subliniat Liana Dumitru, Director | Retail Agency la Colliers.

Potrivit datelor Colliers, România are în prezent peste 90 de parcuri de retail moderne, iar stocul total de retail modern depășește 4,6 milioane mp. Consultanții estimează că dezvoltarea accelerată a proiectelor de proximitate va contribui, în următorii ani, la o distribuție mai echilibrată a spațiilor comerciale moderne la nivel național.

Articole similare

Ad