Trecerea de la diesel la electric le permite distribuitorilor sa opereze si in centrul oraselor, in zonele rezidentiale si zonele cu restrictii de emisii, cu motorul diesel al unitatii de racire oprit, in cazul transportului de produse refrigerate.
Thermo King va lansa pe piata un sistem hibrid de refrigerare care va reduce considerabil impactul asupra mediului si coturile de operare ale vehiculului. Noile sisteme Thermo King T-Series Hybrid si UT Hybrid sunt raspunsul la cererea pentru tehnologie care ofera companiilor de transport un acces mai facil in zonele cu restrictii.
„Angajamentul pentru clientii nostri ne-a condus la aceasta inovatie. Mai mult, ne-am asumat responsabilitatea de a construi produse sustenabile“, a spus Francesco Incalza, vicepresedinte responsabil cu managementul produsului si marketingul in cadrul Thermo King. „Thermo King a fost prima companie care a oferit clientilor o solutie hibrida de racire si acum ne extindem spre camioane. Acesta este un pas nou catre o distributie urbana sustenabila.“
In dezvoltarea solutiei, Thermo King a colaborat cu Castell Howell Foods, unul dintre cei mai mari distribuitori independenti de produse alimentare din UK, care a testat in conditii reale solutia din mai 2019. „Conducem camioane hibride sase zile pe saptamana pe trasee mixte, de la autostrada la centre urbane, si avem cam 30 de livrari zilnic“, a spus Martin Jones, directorul operatiunilor de transport Castell Howell Foods. „Cu modulul hibrid pornit am avut economii de carburant de pana la 20 l/zi. Este o economie semnificativa in costul total de operare al camionului si suntem foarte incantati de modul in care tehnologia electrica este imbunata cu motorul termic.“
Sistemul a fost bine primit de soferii Castell Howell, in special datorita tranzitiei simple de la o tehnologie la alta. Tot ce trebuie sa faca soferul este ca la plecarea in cursa sa seteze modul de lucru, iar pe parcurs sistemul comuta automat, in functie de cerinte, intre cele doua sisteme.