Volvo Trucks a introdus un nou tip de contract de service, Flexi-Gold, bazat pe gradul de utilizare a camionului. Lunar tarifarea se va aplica defalcat in parti fixe si variabile, in functie de kilometrajul realizat, ceea ce inseamna mai multa flexibilitate pentru transportator, care isi poate adapta operatiunile in functie de conditiile de piata. „Multe companii de transport incheie contracte pe termen scurt cu clientii lor sau opereaza pe piete imprevizibile si fluctuante. Acestea manifesta nevoia de o mai mare flexibilitate atunci cand vine vorba de incheierea unor contracte de service. Dispunem, acum de tehnologia necesara pentru a face posibile solutiile dinamice si conectate precum aceasta“, a declarat Thomas Niemeijer, Business Development Manager, Contracte de service, Volvo Trucks.
Flexi-Gold a putut fi implementat datorita progresului serviciilor telematice, care permit vehiculelor sa comunice catre Volvo Trucks kilometrajul in timp real. Contractul acesta le ofera clientilor o fereastra de flexibilitate de 40%, in care kilometrajul anual poate depasi sau poate ramane sub nivelul stabilit cu 20%, in ambele sensuri. Fiecare factura lunara se bazeaza pe kilometrajul efectiv caracteristic acelei luni, fara facturare sau documente suplimentare pentru depasirea kilometrajului emise la sfarsitul anului (in intervalul de flexibilitate).
„Pe scurt, cu cat conduceti mai putin, cu atat platiti mai putin si viceversa. Contractul Volvo Flexi-Gold ofera aceeasi acoperire si aceeasi disponibilitate ca in cazul contractului Volvo Gold, la acelasi cost previzibil, insa cu mai multa flexibilitate pentru a se adapta nevoilor dinamice ale afacerilor“, a completat Thomas Niemeijer.
Reamintim ca Gold este cel mai cuprinzator contract de service Volvo Trucks si cuprinde intretinerea preventiva, planificarea serviciilor conectate, precum si toate reparatiile aduse camioanelor.