Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Gama diversa de semiremorci oferita de Schwarzmüller, un atu cand piata scade

Schwarzmüller Romania a vandut in 2019 peste 250 de semiremorci, depasind inca din noiembrie cifra din 2018, asa cum declara directorul general al firmei, Gorun Ivancu. Un progres semnificativ s-a inregistrat pe segmentul vehiculelor specializate – basculante pentru transport de materiale de constructii si de cereale, remorci agabaritice, vehicule pentru transport de lemn – fara asta sa insemne ca prelatele nu mai sunt in topul vanzarilor companiei. Iar de la 2020 se asteapta ca tendinta de crestere a vanarilor sa continue, accentul fiind pus tot pe semiremorcile specializate.

Asa cum subliniaza Gorun Ivancu, „suntem singurul producator european care ofera o gama completa d vehicule premium, ce aduc plus valoare“, astfel ca scaderea volumelor din anumite domenii va putea fi compensata de cresteri in altele.
Firma propune un serviciu de trade in care functioneaza bine si care le ofera clientilor flexibilitatea de care au nevoie la achizitia de semiremorci noi, „iar in functie de necesitatile pietei se poate intensifica rapid aceasta activitate“.
Cat despre second-hand, compania ofera vehicule care in prealabil trec prin service-ul sau, astfel incat clientii sa nu aiba parte de surprize neplacute, si daca este nevoie de modele pe care nu le are pe stocul din Romania le aduce din reteaua europeana a Schwarzmüller, servisate, la fel, corespunzator, deci in stare tehnica buna. Piata de semiremorci rulate a fost constanta pe parcursul anului trecut, spre deosebire de piata de semiremorci noi, care a inregistrat fluctuatii de la o luna la alta. La final de 2019 firma avea pe stoc 50 de unitati rulate, diverse marci si modele (prelate standard sau mega, basculante s.a.).
Pentru 2020 compania isi propune sa continue tendinta ascendenta a vanzarilor, sa creasca organic prezenta pe piata si sa se concentreze in continuare mai ales asupra vehiculelor specializate, dar fara a neglija deloc prelatele, in cazul carora isi doreste sa promoveze in continuare modelul Ultralight, care are si o valoare mai buna de revanzare decat versiunile standard si permite un transport mai eficient, la costuri mai mici de combustibil si intretinere.
Schwazrmüller a inregistrat si o crestere usoara a cifrei de afaceri din after sales fata de 2018 si „dorim o diversificare a portofoliului de clienti pe acest segment“.

Articole similare

Ad