Anul trecut a fost inca unul de crestere pentru InterCargo, cel putin din punct de vedere al cifrei de afaceri (+25%), asa cum declara Alexandru Paunescu, directorul general al companiei. „Ca numar de unitati noi, situatia a fost similara cu 2018. In schimb, am avut vanzari mai bune la echipamentele de iarna Dobrowolski, din care am livrat a doua transa din cele 105 unitati catre CNAIR, si am crescut destul de mult si pe segmentul de vehicule rulate.“
Din cele 324 de unitati noi Wielton vandute, 125 sunt basculante pentru constructii, 112 pentru cereale si 65 de prelate – segment aflat usor in scadere fata de 2018, cand au fost vandute 100 de unitati – iar restul au fost suprastructuri deschise, transcontainere si trailere specializate.
Pe segmentul constructiilor, din cele 125 de unitati noi vandute, 70 au fost bene semirotunde, iar 55 cu spatele drept. „Clar, segmentul constructiilor a avut cea mai mare crestere si cea mai mare pondere in activitatea noastra. In top 10 flote livrate anul trecut se regasesc si companii din domeniu“, a mai spus Alexandru Paunescu.
Compania a vandut si sase semiremorci Knapen cu podea mobila, un segment destul de mic in Romania, fiind vorba de un produs premium. „Knapen este alegerea clientilor care doresc combinatii sofisticate cu usi pe lateral, de exemplu, cu care pot cara paletizat pe tur si vrac la retur. Romania este singura tara care achizitioneaza semiremorci cu podea mobila de 90 m3 pentru a cara grau, desi nu sunt gandite pentru asa ceva, ci sunt recomandate pentru deseuri, leguminoase, furaje, rumegus etc.“
Iar serviciile after-sales au avut o crestere de aproximativ 20%, dat fiind faptul ca sunt tot mai multe semiremorci Wielton pe piata. „Bineinteles, acest segment va creste semnificativ in momentul in care vom inaugura service-ul, care speram sa fie gata la finalul anului, cand vom aniversa si 15 ani de prezenta pe piata.“