Asociatia de transport de marfa (FTA) din Marea Britanie a subliniat importanta existentei de facilitati pentru asistenta soferilor de camioane in proiectele noi de infrastructura planificate, cum ar fi de-a lungul rutei propuse de la Londra, Thames Crossing, argumentand ca nicio alta forta de munca nu ar putea sa functioneze in conditii atat de precare.
La urmatoarea faza de consultare pentru lansarea de la Thames Lower, lansata ieri, FTA a cerut guvernului britanic sa abordeze lipsa de facilitati pentru soferi de-a lungul rutei propuse.
Heidi Skinner, manager de politica pentru sud-estul Regatului Unit al FTA, a spus ca FTA solicita guvernului sa includa prevederi pentru facilitatile soferilor in planurile sale de trecere a Tamisei de Jos. Exista deja o lipsa severa de facilitati pentru soferii de vehicule comerciale din sud-estul Angliei; „Departamentul pentru Transport a identificat ca sunt necesare cu 37% mai multe locuri de parcare doar pentru a indeplini cerintele minime. In ciuda contributiei valoroase la economia Regatului Unit, acestor soferi li se refuza adesea accesul la facilitati de baza; suntem foarte dezamagiti sa vedem ca propunerile pentru o „zona de odihna si servicii” au fost eliminate din text.“
Acesta a mai mentionat ca ALS si membrii sai au sprijinit foarte mult Thames Lower Crossing; promite sa ajute la usurarea traficului si la imbunatatirea capacitatii rutiere intr-o zona cu congestie intensa. Insa neasigurarea facilitatilor de asistenta pentru soferi ar fi un diserviciu pentru acesti oameni care muncesc din greu; nicio alta forta de munca nu ar fi de asteptat sa functioneze in conditii atat de precare.„Intr-o industrie in care esti obligat de lege sa iei pauze regulate si odihna, soferii vitali au acces la aceste facilitati de baza. FTA va continua sa lucreze cu Autostrazile Angliei pentru a se asigura ca instalatiile sunt amplasate aproape de sistem.”