… dupa ce in saptamana anterioara DHL Global Forwarding facuse acelasi lucru. Noua stare se aplica la toate serviciile companiei, inclusiv transport aerian, maritim, rutier si feroviar, dar si la cele vamale si de contract logistics.
Masura a fost luata din cauza raspandirii pe toate continentele a COVID-19, care perturba activitatea economica de pretutindeni si obliga guvernele sa ia masuri tot mai stricte de prevenire si protectie, aspecte care sunt total in afara controlului companiei si imposibil de prevazut.
Starea de forta majora presupune ca firma este exonerata temporar de obligatiile sale contractuale normale, din moment ce acestea sunt imposibil de indeplinit pe fondul pandemiei de coronavirus. Declarand forta majora, CEVA Logistics isi rezerva dreptul de a modifica toate serviciile sau o parte a lor, de a schimba procedurile de lucru si tarifele agreate anterior si in general de a lua toate masurile pentru a-si ajusta operatiile si obligatiile fata de clienti, furnizori si actionari ca raspuns la circumstantele actuale.
In acelasi timp insa, CEVA Logistics concepe planuri de continuitate al caror scop este acela de a mentine cele mai inalte niveluri de servicii pentru clienti.