Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

In ciuda crizei, traficul feroviar catre Italia este stabil

Pana in prezent, transportul combinat nu are aproape nicio restrictie in Italia. Kombiverkehr, furnizorul de servicii logistice si transport intermodal, pregateste masuri care sa asigure un acces fara contact catre terminalele de marfa.
 
Situatia din Italia este fara precedent, dupa ce guvernul italian a dispus inchiderea majoritatii operatorilor economici.

Traficul feroviar catre si dinspre Italia continua sa functioneze stabil si la parametri de calitate, in ciuda situatiei exceptionale.
 
De la Frankfurt, Kombiverkehr organizeaza 170 de trenuri, care pleaca in toata Europa in fiecare noapte.
 
„Clientii nu se opresc, containerele nu se opresc“, a explicat Jan Weiser, purtator de cuvant Kombiverkehr. „Aproape totul este neschimbat. Au fost scaderi usoare, deoarece transporturile de otel, de exemplu, nu mai sunt necesare din cauza inchiderii producatorilor italieni. Datorita alocarii dinamice, mai ales in cazul pandemiei de coronavirus, Kombiverkehr reevalueaza situatia in fiecare zi. Ne adaptam la circumstante.“
 
Faptul ca ruta Germania-Italia functioneaza stabil depinde si de mixul de marfuri. In Italia nu sunt necesare numai produse alimentare, ci si materii prime sau produse intermediare pentru a produce bunuri esentiale si bunuri de consum.
 
Daca volumele scad, situatia va fi reevaluata impreuna cu partenerul general DB Cargo.
 
Kombiverkehr incearca sa implementeze masuri sporite de siguranta conform carora soferii, cat preiau sau lasa un container, sa nu-si asume riscuri inutile atunci cand intra in terminal. In acest moment, clientii Kombiverkehr trebuie sa transmita in prealabil toate informatiile si documentele necesare expeditiei. Pentru check-in la terminal, angajatul Kombiverkehr primeste datele rezervarii pe telefonul mobil. Soferului ii este alocat un loc de parcare la terminalul de containere pentru incarcare fara a face schimb de documente cu alt angajat al terminalului.

Articole similare

Ad