„Majoritatea angajatilor testati pozitiv erau deja in izolare la momentul efectuarii testelor si toti contactii directi ai acestora au fost izolati si au intrat in carantina la domiciliu pentru 14 zile, conform protocolului medical in vigoare. Personalul izolat reprezinta un procent mic din totalul personalului care activeaza in HUB-ul din Stefanesti. In plus, echipele din depozitul FAN Courier sunt autonome si nu interactioneaza, astfel ca riscul de infectare intre echipe este minim. Activitatea companiei se desfasoara la parametri normali, echipele FAN Courier fiind pregatite anterior pentru un astfel de scenariu. Pentru siguranta sanitara a angajatilor vom intensifica controlul si triajul epidemiologic”, a declarat Cornel Morcov, Chief Commercial Officer FAN Courier. Compania a achizitionat si distribuit fiecarui angajat, inca de la debutul crizei, masti si manusi, ca masura de preventie, a achizitionat dezinfectant, ca masura de sanatate si igiena in munca si a cerut managerilor din toata tara sa monitorizeze constant starea de sanatate a angajatilor.
„Ne preocupa starea de sanatate a membrilor echipei FAN Courier si suntem constienti ca, acum, avem o responsabilitate suplimentara in relatia cu beneficiarii serviciilor noastre. De aceea, intreg depozitul Stefanesti a fost dezinfectat deja printr-o procedura cu nebulizare si am transmis tuturor colegilor din tara informatii despre masurile pe care le pot lua in mod independent, in scopul limitarii oricaror riscuri de infectare pentru ei, familiile lor si colegi. Prin intermediul managerilor zonali, monitorizam permanent situatia absentelor medicale”, a explicat George Tachescu, Chief Operations Officer FAN Courier.