Desi transportul de masini a fost unul dintre cele mai afectate domenii, compania nu a reusit sa obtina nicio amanare la plata ratelor pentru achizitia celor patru camioane care acum stau pe dreapta. Pe de alta parte, unii clienti de la care avea de recuperat bani nu mai raspund la telefon. Asa ca, daca luna aceasta mai are bani de salarii, pentru aprilie situatia este incerta. Firma ar vrea sa isi trimita soferii in somaj tehnic, dar nu stie daca isi va recupera de la stat cei 75% din salarii, de vreme ce nici TVA nu a reusit sa il recupereze. „Nu imi e teama de situatia de acum, ci de ce va fi dupa ce va trece criza. Volumele scad foarte mult, iar firmele mari au destule camioane pentru a nu mai apela la subcontractori. Ele au intaietate, asa ca firmele mici vor pica pe capete?, a spus Ilie Alexandru-Nicolae, directorul Alexandru Grup.
Acesta a explicat ca soferii sunt cei mai expusi la infectarea cu noul virus atunci cand intra in tara. „Degeaba le spun sa stea izolati in cabina tot drumul daca, atunci cand ajung la Oradea, sunt pusi intr-un tarc cu alti 50 de oameni pentru declaratii."