Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Gata pentru un nou inceput

Pe o piata dificila, in care rareori se mai construieste pana la capat un cartier rezidential sau un hotel, importatorul de materiale de constructii, articole sanitare si echipamente de incalzire Black Sea Suppliers isi consolideaza in continuare activitatea. Asta dupa ce in 2008 si-a redimensionat afacerea, apeland la disponibilizari si la o evidenta mai minutioasa a tuturor cheltuielilor, precum si la o repartizare clara a curselor intre flota proprie si cea inchiriata de la subcontractori.
 

Si, chiar daca in viitorul apropiat nu este preconizata deschiderea unui nou punct de lucru, compania este deja pregatita pentru vremuri mai bune, achizitionand terenurile necesare, astfel incat sa poata continua rapid investitiile la o eventuala revenire a pietei.

Infiintata in 1996, compania constanteana Black Sea Suppliers, care se ocupa de comercializarea sistemelor si echipamentelor de incalzire, a articolelor sanitare, aparatelor de aer conditionat, instalatiilor de gaz, materialelor de constructii si amenajari, are in prezent 30 de puncte de lucru (depozite proprii si inchiriate) in intreaga tara (Constanta, Bucuresti, Oradea, Bacau, Iasi, Pitesti si Brasov). „Din punct de vedere al cifrelor de afaceri obtinute, cele mai bune locatii se afla la Bucuresti si Constanta“, a precizat Sorin Hiropedi, manager de transport in cadrul companiei. „Toate depozitele au fost cu chirie la inceput. Insa, pe masura ce am construit in regie proprie, am schimbat locatiile. Oricum, vom continua sa construim, mai ales ca detinem deja terenuri in acest scop in intreaga tara.“
Compania lucreaza in prezent cu peste 250 de furnizori, in principal din Germania, Austria, Franta, Italia si Spania, si are mai mult de 6.000 de clienti (firme comerciale, de constructii si montaj) in toata tara. „Lucram in special pe proiecte mari de constructii si echipari de blocuri sau hoteluri care presupun achizitionarea unor volume importante. Pe de alta parte, putem vinde produsele si unui alt depozit sau magazin mare, fara sa ajungem sa cunoastem clientul final“, a explicat Sorin Hiropedi, subliniind ca zilnic sunt organizate transporturi intre punctele de lucru sau de la depozitele mai mici catre destinatiile finale, pe baza comenzilor emise de departamentul de logistica, in functie de produse si de necesitatile depozitelor. „Pentru o incarcare/descarcare rapida, pe langa faptul ca depozitele sunt organizate in functie de urgente, detinem si containere mobile. Astfel, o masina lasa containerul la incarcat, ia altul plin si pleaca“, a explicat Hiropedi, completand: „din pacate, sistemul nu functioneaza asa de bine cum ne-am dorit, mai ales ca acestor containere nu li se poate face o agreere vamala din cauza faptului ca sunt mobile. In plus, pentru ca multe dintre ele au fost achizitionate second-hand, nu avem cum sa obtinem actele necesare de la producator. Ca atare, multe dintre acestea au devenit acum depozite de sine statatoare.“

Articole similare

Ad