Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

DB Schenker Rail lucreaza pentru Ford Craiova

La 13 ani de la infiintare si la doi ani de la schimbarea numelui din Logistics Services Danubius, DB Schenker Rail Romania a organizat la Gara Baneasa un eveniment dedicat clientilor, prilej cu care a anuntat una dintre colaborarile cele mai importante si mai noi, cea cu Ford Craiova. Pentru acest proiect, subsidiara locala a Grupului DB Schenker Rail a fost integrata intr-un concept cuprinzator de transport, creat special pentru Ford, pe baza caruia, pe trenuri complete, autovehiculele finite sunt transportate din Germania in Romania si invers.
 

In plus, navetele circula din Romania catre Olanda, precum si in interiorul tarii.

In cadrul aceluiasi eveniment a fost marcata si implinirea a 10 ani de colaborare cu Heidelberg Cement, precum si prelungirea contractului pentru inca cinci ani.

Vizibilitate din ce in ce mai buna
In urma cu 13 ani s-a infiintat in Romania una dintre primele companii DB Schenker din afara Germaniei, si prima din SE Europei, insa fara a avea un inceput promitator, chiar daca era bine clasata ca furnizor de servicii de manevra in fabrica. „Denumirea de Logistic Services Danubius avea un acronim nu tocmai fericit (LSD), care nu inspira incredere potentialilor noi clienti. De asemenea, in ceea ce priveste resursele, firma nu impresiona la vremea respectiva prin cele cateva locomotive de manevra, mai degraba invechite si depasite, si cu doar cativa oameni fara o organizare propriu-zisa. Cu toate acestea, compania nu numai ca a supravietuit, ci chiar a prosperat, prin investitii constante si consistente si cu un portofoliu din ce in ce mai mare de clienti“, a spus Hans-Georg Werner, membru in consiliul de administratie al DB Schenker Rail si director general al Regiunii Est, completand: „apoi au aparut in regiune alte doua companii DB Schenker Rail, ambele beneficiind de pozitia si expertiza colegilor din Romania“.
DB Schenker Rail Romania are in prezent peste 360 de angajati, o flota ce depaseste 50 de locomotive si 2.000 de vagoane care lucreaza pentru clienti din diferite segmente ale industriei, ca ciment, cereale, auto, produse chimice si infrastructura. „Ne-am dezvoltat nu doar din perspectiva cifrei de afaceri, ci si a vizibilitatii pe piata de transport feroviar. Ca membri ai grupului DB, ne-am aliniat principiilor acestuia si, chiar daca activam pe o piata al carei volum se contracta, suntem flexibili si avem capacitatea de a reactiona prompt la schimbari si de a inova“, a precizat Eduard Iancu, director general DB Schenker Rail Romania.

Atelierul propriu acopera orice solicitare de reparatie a materialului rulant
Avand o pozitie strategica pe coridorul ce leaga Europa de Vest cu Turcia si Grecia, DB Schenker Rail Romania este deja integrata retelei europene, dar si pe piata romaneasca, dezvoltand contracte pe termen lung cu atelierele de reparatii locale. Dupa investitia de anul trecut in atelierul propriu de la Turceni, la 59 km de Craiova, compania romaneasca poate oferi, incepand din iulie, servicii de mentenanta …

Articole similare

Ad