Anul trecut FAN Courier a investit sase milioane de euro, mai mult decat se bugetase initial, adica patru milioane de euro. Si cifra de afaceri a fost mai mare decat se estimase. Anul acesta a inceput foarte bine, insa schimbarile in materie de legislatie vor afecta rezultatele, Felix Patrascanu, managing director FAN Courier, explicand: „companiile care activeaza in comertul online au marje de profit foarte mici si ca urmare se pune o mare presiune pe pretul de transport, in conditiile in care in industria de curierat inovatia este obligatorie, piata este in continua schimbare, iar noi trebuie sa fim atenti la ce se intampla, lovindu-ne de problemele nationale, cum ar fi lipsa infrastructurii, legi si taxe care tot apar. Un exemplu graitor este cresterea valorii accizei, despre care s-a zis ca va fi folosita in constructia de infrastructura, dar eu cred ca nu va fi directionata niciodata in acest sens. In ponderea costurilor combustibilul reprezinta 36-40%, in functie de luna. Cresterea din cauza accizei inseamna o crestere a costurilor noastre cu peste 3%, care deocamdata nu va fi transferata catre clienti: incercam sa acoperim diferenta prin inovatie si eficienta.“