Michelin a conceput o anvelopa care poate fi folosita pe toate tipurile de drum, inclusiv pe santiere si in cariere.
Ea este robusta si durabila, pentru a putea fi folosita pe santier, dar si pe carosabil.
Atunci cand anvelopele sunt folosite atat onroad, cat si off-road, riscul distrugerilor accidentale creste considerabil. Anvelopele folosite pe santiere si in cariere, dar si pe strazi si drumuri, sunt supuse unor conditii extreme de utilizare. Pericolele care cresc riscul ca anvelopa sa se taie sau sa fie distrusa se afla la tot pasul: santuri, pietre, resturi de metal, pietris.
Noua gama de anvelope 13 R 22.5 si 315/80 R 22.5 MICHELIN X® Works™ a fost conceputa pentru a reduce timpul de imobilizare a vehiculelor. Carcasa, cauciucul, flancurile si banda de rulare sunt mult mai rezistente.
Pentru a fi mai sigura si mai fiabila, banda de rulare de la noua anvelopa 13 R 22.5 si 315/80 R 22.5 MICHELIN X® Works™ a fost conceputa astfel incat riscul patrunderii pietrelor in canale sa fie redus, iar evacuarea apei sa se faca eficient la rularea pe carosabil umed.
Datorita canalelor in forma de V a caror latime creste progresiv, manevrabilitatea pe suprafete neasfaltate este mult imbunatatita.
In plus, carcasa anvelopei MICHELIN X® Works™ a fost proiectata pentru a sustine o greutate de 8t pe osie la montarea simpla si de 13,4 t la montarea jumelata, la o viteza de 110 km/ora.
Noua anvelopa pentru camion MICHELIN X® Works™ va fi disponibila in mai multe dimensiuni. Va fi lansata anvelopa 13 R 22.5 MICHELIN X® Works™ si versiunea cea mai bine vanduta, 315/80 R 22.5. Pe langa procentul mare de anvelope vandute pentru echiparea originala pe plan european si pe pietele care se dezvolta rapid, precum cea din Turcia, aceasta dimensiune castiga rapid teren si pe piata de inlocuire din Europa.