Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Strategie pentru rezultate mai bune


In ultimul trimestru din 2012, Goodyear a inregistrat vanzari de cinci miliarde de dolari, in scadere cu 11% comparativ cu 2011. Vanzarile au beneficiat de un mix intre pret si imbunatatire, ceea ce a dus la o crestere a venitului pe fiecare anvelopa cu 1% comparativ cu ultimul trimestru al lui 2011.
Compania a raportat venituri operationale de 272 de milioane de dolari in trimestrul al patrulea din 2012, in crestere cu 39% comparativ cu perioada similara a lui 2011.
 

Venitul net a scazut in ultimul trimestru din 2012 cu aproximativ 7% pentru fiecare actiune Goodyear, raportat la aceeasi perioada a lui 2011.
Pentru tot 2012, Goodyear a raportat vanzari de 21 de miliarde de dolari, cu 8% mai mici fata de anul anterior. Volumele mai mici si variatiile de schimb valutar au redus vanzarile cu 1,6 miliarde de dolari.
„Performanta din 2012 marcheaza al doilea an consecutiv de crestere, depasind 1,2 miliarde de dolari pe segmentul venitului operational. Aceste rezultate au fost generate de performanta North American Tire”, a declarat Richard J. Kramer, presedinte si CEO Goodyear. „In plus, am inceput sa observam beneficiile investitiilor strategice realizate in China”, a mentionat Kramer.
In ultimul trimestru vanzarile din Europa, Orientul Mijlociu si Africa au scazut cu 16%, la 1,6 miliarde de dolari.

Articole similare

Ad