La inceputul lui august, Marangoni Retreading Systems a anuntat o a treia scumpire pentru cauciuc si alte materiale si componente necesare in resaparea anvelopelor.
Pretul va creste cu circa 12%, lucru care se va simti imediat in Europa.
Produsele Marangoni sunt comercializate fie in parteneriate cu marii producatori, fie prin furnizarea directa clientilor privati si industriali, cu ajutorul multor filiale sau distribuitori, la nivel mondial. Aceasta retea globala de relatii comerciale este integrata pe vertical intr-o retea de centre de retail si outlet-uri, Pneusmarket (care cuprinde peste 50 de centre), acoperind mare parte din nord-estul Italiei.
Ele functioneaza si ca un detector al schimbarilor care au loc pe piata in ceea ce priveste modelele de consum si cerintele clientului final. Ultima faza este reprezentata de productia de energie „verde“, rezultata din procesarea termala a pneurilor uzate.
Din birourile din Roveretto sunt administrate locatiile de productie si companiile din Tennessee care acopera regiunea NAFTA, din Brazilia, tarile sud-americane, din Germania, piata Europei de Nord si Sri Lanka si China, asta din dorinta de a profita de dezvoltarea pietelor asiatice.
Dupa mai bine de 50 de ani de activitate in industria anvelopelor, grupul Marangoni raspunde cerintelor actuale ale economiei globale printr-o abordare completa asupra acestui domeniu si prin intarirea si mai mult a pozitiei sale internationale.
Operatiunile integrate acopera tot ciclul de viata al produsului, pe diferite segmente, productia de utilaje specifice industriei anvelopelor, dezvoltarea de materiale si tehnologii pentru resapare, productia de anvelope noi (atat industriale, cat si de autoturism), si resapare la scara industriala.