Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Mai multe aplicatii, o singura anvelopa

In februarie, Continental a lansat noul tip de pneu HD Hybrid, cu utilizare universala, care poate fi folosit optim atat in circulatia de cursa lunga, cu parcursuri in etape lungi, cat si in circulatia regionala, pe suprafete de carosabil de diverse tipuri. Datorita noii tehnologii a benzilor de rulare cu structura cu bloc de banda, acest tip de pneu garanteaza o tractiune maxima in conditiile unei rentabilitati mult optimizate. Astfel, Continental ia in consideratie cerintele modificate ce apar in transportul rutier de marfuri.

Datorita schimbarilor economice si cresterii continue a presiunii costurilor in transportul rutier de marfuri la nivel european, incep sa se practice misiuni combinate de transport si la camioanele care erau folosite pana acum exclusiv pentru curse lungi.
 

Noul tip de pneuri preia un rol important si in circulatia de distributie inter-regionala, care, din cauza destinatiilor diverse, impune cerinte deosebit de severe pentru pneurile moderne ale autovehiculelor utilitare.
Noua configuratie a profilului, complet schimbata in constructia hibrida, califica noul pneu Continental HD Hybrid pentru o gama larga de aplicatii, de la „Motorway“, pe rutele auto internationale, pana la „Allround“, in conditiile schimbarii frecvente a structurii carosabilului. Datorita domeniului sau universal de aplicabilitate, noul pneu Continental High-Tech completeaza familiile de pneuri din a doua generatie, introduse cu succes anul trecut pentru cea mai economica utilizare pe curse lungi si, respectiv, pentru solicitarile schimbatoare din circulatia regionala si de distributie.
Caracterul multilateral al pneului HD Hybrid a fost obtinut prin configuratia inovatoare a benzilor de rulare folosind un profil cu bloc de banda.
Modelul cu canale longitudinale elaborat pentru o rezistenta optima la rulare, avand o adancime sensibil marita a profilului, pentru un parcurs de utilizare deosebit de lung, garanteaza un consum redus la circulatia pe autostrada. Doua sisteme de canale-lamele elaborate special pentru HD Hybrid asigura un raport constant intre lamele si canale pe intreaga durata de viata a pneului. Datorita tehnologiei tridimensionale a lamelelor, la jumatatea duratei de viata a unui pneu, o lamela se transforma intr-un canal adanc pana la baza profilului.
In plus, o structura de profil configurata sub forma de canal in stare noua a pneului, la reducerea la jumatate a adancimii profilului, se ingusteaza la nivelul unei lamele in zigzag.
In felul acesta, pneul isi schimba infatisarea de-a lungul duratei sale de viata, fara a-si pierde avantajele configuratiei mixte a benzilor de rulare.
Cu ajutorul acestei tehnologii se asigura constant o tractiune ridicata pe gheata si zapada si o comportare optima la circulatia pe carosabil umed, de la primul si pana la ultimul kilometru al parcursului de utilizare.
Conceptia constructiva privind rezistenta de rulare cat mai redusa plaseaza pneul HD Hybrid intr-o pozitie de varf in clasa sa in ceea ce priveste rentabilitatea.
Si acest model Continental se bazeaza pe noua tehnologie de carcase a celei de-a doua generatii. Patru straturi ale centurii triunghiulare preiau fortele de la baza pneului pe directie transversala si radiala si, impreuna cu benzile de rulare de profil inchise spre exterior, reduc miscarea proprie a pneului.
Volumul de aer sensibil marit la toate noile tipuri din generatia a doua de pneuri creste capacitatea de incarcare si parcursul de utilizare ale pneului.
Talonul din cablu de otel a fost reproiectat, pentru o pozitionare deosebit de stabila pe janta rotii si pentru o deplasare corespunzator mai mica pe suprafata jantei. HD Hybrid dispune de tehnologia brevetata Air-Keep, care, datorita structurii moleculare deosebit de dense a stratului interior, impiedica eficient pierderea lenta de aer din pneurile pentru autovehicule utilitare.
Noul model este disponibil cu dimensiunile 295/60R22.5, 315/60 R22.5. 315/70R22.5, 295/80R22.5 si 315/80R22.5.

Articole similare

Ad